Dieselový Mercedes ML Hybrid se chystá na scénu

14 komentářů

Martin
27. ledna • 21:30

na neskutečný paradox. Na jednu stranu se do nás hustí, jak je potřeba být šetrný k přírodě, jak si maj lidi kupovat kvalitní benzín a oleje, jak si maj pořizovat lepší pneumatiky, pomocí kterých auto má menší spotřebu a na druhou stranu se vyráběj motory běžně nad 3l...vysvětlí mi někdo proč? Proč má mít auto nějakejch 300koní? (podobný hovadiny, jako bezpečnost při předjíždění prosím nechci ani slyšet). dál nechápu proč se vyrábí takováhle popelnice, jako je SUV, když je tam místa jako ve starý nevadě ne-li míň?? (jel jsem ve 3 SUV-Mercedes, Volkswagen, Hyundai (snad to bylo Hyundai a jediné to, mělo uvnitř jakžtakž místa nato jaký je to auto kráva) Naprosto tomu nerozumím. Debilní wartburg, kterej jsme měli působí uvnitř větším pocitem místa, než tyhle popelnice. A když si sednete do starý např. zmíněný Nevady, nebo Omegy, doslova se budete topit v prostoru....prostě dnešní auto je: a)velký, b)těžký, c)neekonomický(zbytečně silný), d)málo využitelný, e)neekologický. Fakt je to postavený na hlavu.

matuS
29. ledna • 21:50

je to paradox, ale prave tieto velke, drahe a nehospodarne auta velkou mierou prispievaju k dynamike vyvoja aut, ktore si mozu dovolit siroke masy (a to aj smerom k ekologii)
Je to taky paradox ako napr vojna je najvacsim nositelom pokroku...bohuzial.PS: suv nemam rad

Bob
28. ledna • 10:38

Je tu možnost volby - můžeš mít Wartburg, když tě ohromuje, nebo 12 let starou Omegu, 3 roky starý Logan. Koupit si můžeš opravdu co chceš ...
Ano většina nákupů bohatých lidí se ti zdá být naprosto nelogická. Já taky ženě nekoupím šperk za dvě mega, soukromej tryskáč taky neplánuju. Ale nejdu psát do diskuze, že se divím, proč se vyrábí

martin
28. ledna • 12:44

Si přečti pořádně, co jsem napsal....mluvím spíš o ekonomičnosti a "zelenosti" těchto aut.....

wisastar
27. ledna • 22:18

omegy, scorpia, xmka, petadvacitky, petkovy bava... to byli prostorny auta..... dneska sednu do sedmickovyho bavora a ono je tam min mista nez ve stary vectre :)

Carlsson
27. ledna • 21:50

Zato Wartas to je elita :-D

Carlsson
27. ledna • 18:17

jen tak dál ;-)

Chudas
27. ledna • 10:21

"Zhášením" co to je za slovo?
Jinak evropská verze bude 3.0 V6 Bluetec DIESEL s dvoufázovým elektromotorem a americká bude mít 3.5 V6 Benzín kombinovanej s dvoufázovým elektromotorem.

Jiří Duchoň
27. ledna • 8:54

za řevu karcinogeny produkujícího dieselu...:-D

J.V.
27. ledna • 10:27

no ten řev dieselu mě opravdu pobavil. Konkrétně 320CDI řve přímo neskutečně..:-D mimochodem, motoristický novinář by mohl vědět, že motor 320 CDI, který Mercedes používá už minimálně 3 roky do všech modelů od Céčka nahoru, nemá obsah 3,2, ale rovné tři litry..

Radek Ondrášík
27. ledna • 11:37

Ze si nekdo da nick Jiri Duchon neznamena, ze je to tentyz Jiri Duchon, ktery pise zdejsi clanky.

Bob
28. ledna • 10:24

Počkej, vám píše články nějakej anonym, kterej se podepíše vymyšleným nickem - shodným s častým autorem zdejších článků a vy ten článek uveřejníte?
Ta narážka byla totiž na článek a ne na reakci. V textu opravdu je mimo jiné 3,2 CDI - což je nesmysl a že by ten motor řval je taky nepravděpodobné

Jogurt
27. ledna • 16:33

No teď jste to rozsvítil.......
Ale ta blábolivá věta se Duchoňovi originálu fakt povedla. Že by AP-dvojka?

Radek Ondrášík
27. ledna • 20:42

Ono se stačí podívat, že úvodní nick není ani registrovaný, což je ostatně logické, když se na originál přihlásit nejde, že.Ono je třeba psát přesně tak, jakou úroveň mají čtenáři. Když více nepochopí, je třeba jít cestou AP.

Doporučujeme

Články odjinud