Dieselový Ford Focus ST stojí na českém trhu 698 990 Kč

Česká pobočka automobilky Ford začala přijímat objednávky na modernizovaný Focus ST, což znamená, že si kromě tradiční benzinové verze můžete objednat také naftové provedení. Jeho česká cena má hodnotu 698 990 Kč za hatchback, respektive 718 990 Kč za kombi. Ceny zážehového motoru jsou stejné jako u toho dieselového.

Sportovní auta | Hatchbacky | Ford | Premiéry | Ford Focus

Dieselový Focus ST je realitou. Nabídne 185 koní a stovku za 8,1 s  

Naftový Focus ST používá dvoulitrové TDCi naladěné na 136 kW (185 k) a na točivý moment 400 Nm. Stovku vůz zvládne za 8,1 s a maximální rychlost dosahuje na 217 km/h. Hlavní výhodou má být spotřeba, která by se měla pohybovat pod pěti litry na sto kilometrů. Benzinový motor nabízí 184 kW (250 k).

Testy | Sportovní auta | Ford | Ford Focus

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Uvidíme, jak se dieselovému Fordu Focus ST nakonec povede. Ve srovnání se svým přímým konkurentem z Wolfsburgu je novinka pomalejší a dražší. Golf GTD začíná na 635 900 Kč, stovku zvládne za 7,5 s a maximálně se rozjede na 230 km/h. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků