Dieselgate: Šéf Volkswagenu reaguje na aféru s emisemi

28 komentářů

Petr
29. října • 17:35

Hmmm . . ale co když nechci SW přehrát? A to z jednoduchého důvodu:1. Nechci zvýšit spotřebu o 1l/100 km
2. Nechci snížit výkon
3. Nechci snížit životnost filtru pevných částic (a to až o 25 %)Takže jsou dvě možnosti:
1. Jezdit dál s původním SW a kašlat na emise.
2. Vrátit vůz do VW.:-)

pokorný
23. září • 9:16

;-)usa je usa a evropa je úplně něco jiného,v usa platí zcela jiné zákony a normy,usa a ćína jsou největší znečistovatelé životního prostředí,tato aférka,která vznikla podvodem AMERICKÉHO SW!!! a podvod se odehrál v U.S.A.Vinen je ten,kdo k tomu dal pokyn,to je fakt.Amerika má zájem poškodit VW a získat prachy-to je tvrdý obchod,ale jinak mají američané po stránce ekologie na hlavě tuny másla.Keep smalling!

E.Klein
23. září • 2:59

Nikdo tady nevíte jako to manažersky ve VW funguje, takže obviňovat jejího šefa, že to věděl je trochu mimo mísu. Myslím, že zrovna takhle to totiž nefunguje. Má pod sebou další šéfy od kterých žádá výsledky. Jak jich bylo dosaženo je v tu chvíli vedlejší. Nikdo určitě nejvyššímu vedení nevypráví, že to udělali podvodem. Je to stejné jako v každé jiné práci. Také přece šéfovi neřeknete, že jste něčeho dosáhli pomocí podvodu, ale jen se pochlubíte tím výsledkem. Jednoduchá psychologie.....
Tohle způsobilo jen pár nezodpovědných "chytráků", který to pustili až když to prasklo. V tak velké firmě to pak jede jak lavina, ale směrem nahoru a nakonec ven.

homer
24. září • 12:11

takže ve firmě řešíš velkej problém (tady nadlimitní emise), ten najednou zmizí a nikoho nezajímá jak si to dokázal? zajímavá firma - mafie?

čert
22. září • 21:46

To už je takový starý bonmot. ,,Dokud nepromluvil, tak jen jako blbec vypadal."

Luděk
22. září • 22:09

Vždyť ten blbec tenkrát v Hyundai říkal "my to neumíme BMW to neumí". Pane Winterkorn naučte se vyrábět auta aspoň jako Hyundai a můžete se vrátit na USA trh. A že letos porazíte Toyotu? O tom jen sněte.

Tom
22. září • 22:13

Me fascinuje ta zast. To mu zavidite? A uvedomujete si, ze na koncern je v CR navazano ca 200 000 pracovnich mist, takze pokud zpomali koncern, tak jde dolu cela nase ekonomika a s ni i vy?

mex
22. září • 22:15

Kdyz se kaci les, letaji trisky. Rakovinovy nador jmenem VW je treba vyriznout, bude to sice bolet, ale zachrani nas to. V Evrope neni misto pro lhare, podvodniky a zlodeje!!!

martin
22. září • 23:37

Aby si sa nedivil, ked po vyrezani nadorov zostanu z pacienta (automobiloveho priemyslu) iba usi a nechty na nohach :-D
A Europa je rajom podvodnikov, klamarov a zlodejov, pokial si si este nevsimol.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
23. září • 13:32

Bohuzel vsimnul, ale kdyz s tim neco udelame tak to tak byt nemusi, jinak je to odraz pouze nas samotnych.

Mirek
22. září • 22:19

No zrovna po dnešku, po hlasování o přerozdělování uprchlíků, bych to tak jednoduše v Evropě neviděl.:-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
23. září • 13:30

Mas pravdu. :-/

Bobo
22. září • 21:26

No. Co vím od kluka z BMW, tak tam počítač také pozná, že se měří emise a vypíná jeden válec.
Každá automobilka má svě tajemství.
Ale o motorech 2,0 TDi se také vědělo, že mají prasklou hlavu a šli do světa. Jsou v tom prachy. :-)

Ka_r_los
22. září • 22:47

vypnutí 1 válce opravdu nejde poznat... to by jim bylo sakra divný hned jak by se t ostalo ne :)A 2.0 TDI s prasklou hlavou... tím jako myslíš 2.0 TDI-PD 16V 103 kW kód BKD z let 2004-2006 a za to mohl špatný odlitek revize hlavy A a B, C-revize již tímto netrpěla a 2.0 TDI CT 16V 103 kW je jen přímý nástupce.

jednabedna
23. září • 12:29

hlavy motorů PD a CR jsou totálně odlišné.

KRD
23. září • 13:52

2.0 TDI-PD 16V je vývojový předchůdce 2.0 TDI-CR 16V, o odlišnostech hlavy se tu nebavím, ale o historické návaznosti. 2.0 TDI-PD 8V byl zase pokračovatel 1.9 TDI-PD

Clanek
22. září • 21:47

Vypina jeden valec :D

Alien5
22. září • 21:03

Jo za chvylku jdu na nocni bouchat auticka jsem zvedav zda po teto pokute se obcas podivam z prace domu delame soboty nedele jen aby tento pan mel premie za prodane kusy!!

John
22. září • 20:54

VW mam rad a aj ho vlastnim, ale ked sa pozeram co dokaze ten Winterkorn so seba vypotit za nezmysli a klamstva je mi zle. Takyto ludia nemaju na cele VW co robit!!!B-]:-D

martin
22. září • 23:33

VW nemam rad a nekupujem ho, ale hlavnu pricinu tohoto vidim v absurdnej legislative zberby europskych debilov, co sa zaoberaju pseudoekologickou buzeraciou, zakrivenim bananov a spotrebou vysavacov, ale nevedia reagovat na statisicove hordy invaznych moslimskych opic, co sem lezu za vidinou zivota zo socialnych davok bez povinnosti a vole a schopnosti sa o seba postarat.
Netvrdim, ze VW neodrbaval, ale ovela vyznamnejsie v tejto veci je to krive zrkadlo, ktore korporacia VW nastavila tejto idiokracii (bez ohladu na to, ze to prepuklo v US).
Dospeli sme do veku, ked spolocnost vedu nie elity, ale odpad. Toto je len nevyhnutny dosledok a VW len prva korporacia, kde to prasklo.

Bubaak
22. září • 20:31

za to nemůže nikdo. Jen jeden, dva ing, si řekli, uděláme do našich ŘJ tajný soft, nikdo o něm nebude vědět, ani vedení........ :-OTak už jen přestat chipovat testovací auta, sjednotit kvalitu pro všechny trhy......

sokar
22. září • 20:50

Jo to mě taky pobavilo, že za to můžou jednotlivci. Přesně to sem čekal, že někdo z nich vypotí.:-D:-D

Mirek
22. září • 21:34

Vždyť ano, mohou za to jednotlivci, úzké vedení firmy, které o tom rozhodlo a předsedal jim při tom Alzheimer. To se potom není co divit, že si to nepamatují.

mex
22. září • 19:31

Lhar jeden prolhanej. 3-[
Uz jenom za tohle lhani by USA mely pokutu minimalne zdesetinasobit!!!!

Zelí
22. září • 20:29

Měli by jak je jejich zvykem továrny vw vybombardovat , neodkladně.

Josef
23. září • 17:11

Zelí | 22. 09. 2015 20:29 | [78.80.205.xxx] - obsahem a formou argumentace jsi Zelí opět prokázal, že máš v hlavě "vybombardováno"...

pokorný
23. září • 9:17

pěkně jsi zabučel

mex
23. září • 13:29

Oni jsou koncernisti v posledni dobe lehce podrazdeni :-)

Doporučujeme

Články odjinud