...ake prekvapenie :-D
Ahoj drahý,Zdravím na vás, jmenuji se Linda. I hledat čestného partnera a já jsem narazil na Váš kontakt a já se rozhodnu pro komunikaci s vámi vědět, kdo to byl, a to potěší mě, pokud bude můj přítel. Prosím, čest mé pozvání tak, že i vám mohou posílat své fotografie a svůj účel písemně vás, budu rád, kdybyste mi odepsat přímo na můj osobní e-mailovou adresu (saralinda.andrew2@hotmail.com~~HEAD=pobj) možná jsme se může stát dobrým přítel. Čekám dostat odpověď, pozoruje slečno Linda.Hello dear,Greetings to you, my name is linda. I seek for honest partner and i came across your contact and i decide to communicate with you to know who this was, and it will please me if you will be my friend. Please do honor my invitation so that i can send you my pictures and my purpose of writing to you, i will like you to write me back directly to my personal email address(saralinda.andrew2@hotmail.com) maybe we may become a good friend. I am waiting to get a reply, Regards Miss linda.
Pani Linda zrejme nadychala ponekud vice sazi z takoveho coudu nez je zdravo. B-]
=D
Když jim ta auta nevoní,mohli Amaroky místo Hiluxů poslat svým kamarádům do Sýrie. Ale bohužel teď po ruské návštěvě už je pozdě,nejsou zákazníci ani palivo,které je všude v plamenech.
"Amaroky místo Hiluxů", Ty jsi ale srandista, i oni potřebují, aby jim auta fungovala spolehlivě :-D
Koukamže tady to je samej ekolog....a pulka lidi jezdi v 15 let starym autě =D normy ktery sou dělaj lidi ktery znaj motor z obrázků.....jsou tady uplně jiny zdroje z kterych dychame ruzny škodliviny....
Ja Volkswagenu fandim... Delal to, co jsme si my zakaznici prali. Vysledkem teto umele kauzy bude to, co psal uz nekdo vyse, horsi vykony a vyssi spotreba. Pokud ma nekdo zbytky zdraveho rozumu a trochu se zacte, tak zjisti, ze je to cele jen ekobuzerace. Osobni doprava se podili na svetove produkci CO2 0,2%... Urednici si z nas motoristu delaji dojne kravy u skutecne problematickych zdroju emisi si nechteji palit prsty. V kontextu techto veci je mi VW velmi sympaticky a samozrejme i ostatni automobilky, ktere budou nasledovat.
Zákazníci si to přáli? :-D Bruselští debilové si to přáli :-D
A co si přeje adolf há (podle vulgárního agresivního vyjadřování je to on) ?
Agresivní Adolf si přeje,aby spotřeba a emise byly měřené způsobem který odpovídá realitě. Kteří zákazníci si přáli tabulkově nízkou spotřebu? Asi ti debilové co mi dali 4x mísus. EU jde naštěstí do kopru.:-D
S tím, kdo si to přál, bych to upravil na "zákazník si to přál a eurodebilové to požadovali a VW to oběma skupinám splnili". :-D
VW by mohl trochu zapracovat na motorech,ale samozřejmě velké znečištění pochází i z komínů domů a továren,z letadel. Třeba by mě zajímalo proč vláda povolila přelety Herculesu C 130 mezi Německem a Ukrajinou,co tam pořád vozí když mají 1200 přeletů ročně?
Zajímá to vůbec ještě někoho? V Americe se dieslů prodává málo a myslím si, že v Evropě to zákazníka neodradí. Kdo si chce koupit diesela o obsahu 3.0l, tak mimo TDI mu zbývá už jen BMW, nikdo jiný tak dobrý motory nemá.
Ale samozřejmě, že zajímá, minimálně vypočítavé americké právníky, ty fiance VW rozeberou na prvočinitele, a pokud půjde z VW vydojit dolar navíc, vsaďte se, že to neskončí..;-)
Stále dokola. Odradí. Všude se píše o tom, že po aféře dieselgate se můžeme těšit, nejen u TDI, na nižší výkony a vyšší spotřeby. Myslím, že se mj. hodně omezí rychlost odezvy na "plyn".
Přeju tomu nabubřelýmu arogantnímu koncernu aby padnul na kolena.
tak ti dakujeme. Nasa firma dostala prave minuly tyzden informaciu o zastaveni jedneho projektu pre koncern.. :-/takze, cim horsie to s koncernom dopadne - tym horsi dopad to bude mat na penazenky velkeho poctu ludi - aj v Cesku. :-/Cim ich neospravedlnujem, ale je kratkozrake imzelat krach, ked polovica nasich ekonomik zije z automotive a predovsketkym koncernu
Nezávidím vám a ani nechci, aby čestní zaměstnanci koncernu přišli o práci. Ale proč se tolik obávat krachu jedné značky, co bude mít navždy cejch podvodníka a už z minulosti má i cejch fašismu.Co by se stalo, kdyby se firma přejmenovala a jelo by se dál. Myslím, že je hodně lidí, kteří cítí averzi, a kteří by si z principu nikdy nekoupili výrobek firmy, jejímž zavádějícím a velmi směšným názvem je Lidový vůz. Horší je to s jejími koncernovými dětmi, ty už se asi nebudou chtít přejmenovávat.
Roomster ve fázi "skorovýroby" byl poslán k ledu. Slyšel jsem i jiný názor, že to bylo posláno k ledu, neboť vypadal lépe než Caddy a něco k ledu muselo jít, ale rozhodně ne Caddy. Tato informace došla až tak daleko, že se údajně vše zakonzervuje a bude použito pro facelift Caddyho. Toto vše je ovšem velice nezaručená informace.Jinak naprostý souhlas, kdo si myslí, že pokud VW padne, tak to tady bude procházka růžovým sadem, tak je s prominutím vůl.
A nebyl spíš poslán k ledu, protože byl tak až neuvěřitelně šeredný (kříženec Hurvínka se psí boudou), že by to nikdo nechtěl? Sice Caddy není taky žádný krasavec, ale působí kompaktněji a jako dokončený výrobek.
Nesuď podle předchozí verze. Neviděl jsi ho, ale víš, že Caddy působí kompaktněji a jako dokončený výrobek.
VW nepadne, protože je částečně vlastněn spolkovou zemí, která mu v kritické chvíli pomůže, což mu bude místními fanatiky nejenže odpuštěno, ale i uznale kvitováno (na rozdíl od U.S. automobilek, které byly podobný krok kritizovány).Každopádně je to bude finančně bolet, což je v pořádku k velikosti prohřešku.
Mi to psát nemusíš, to piš těm, kteří to přiživují a chtěli by to.
jj, bohužel tak to je..A to jsem nefanoušek koncernu Das Podfuk.
hodně krátkozraká myšlenka... i vzhledem k naší ekonomiceA navíc... je zajímavé že ostatní automobilky neukazují posměšně prstem a nevyužívají aféru k reklamě na svoje vozy a raději potichu stojí v koutku.Tím neříkám, že podvádět se může, ale spíš bych se zamyslel nad nesmyslně nastavené limity emisí stejně tak nesmyslné papírové hodoty spotřeby.
Co je zajímavého na tom, že přece jen se ve světě ještě dodržují nějaké zásady čestného boje se soupeřem a nepoužívají se třeba posměšné reklamy, jak uvažujete. Jako například jistá firma z Koreje, nevím už jestli ze severní, či jižní, už s tím taky přestali a začali slušněji propagovat svoje modely. Čistě náhodou hlavně s diesly, proč ne, jenom chválí svoje zboží, nepomlouvají a nenavážejí se do druhých.
Samozřejmě že z jižní. Dojímá mě, kolik žije mezi námi lidí co si myslí, že Hyundai je severokorejská značka, denně se s tím setkávám. Už mám jasno, proč je k této značce tolik averze, viz nejen zde některými jednoduššími jedinci často připomínané "jižní Kimovce".
naivko :-D
Ake nezmyselne?! Zakon je zakon. Tak nech robia spodne pradlo. Nezmysel je airbag tak tam dam balonik? BMW v teste nemalo taky vyrazny problem. Dalsia vec je, ze napr. Audi A6 s 3.0 TDI stoji kopec penazi a clovek nakonjec zisti, ze si kupil srot, co nema na ceste co hladat. Ano, bude to mat dopad na ekonomiku, na druhej strane pruser je velky, podnik je velky. Velkym treba vsetko odpustit ?
Myslíš tu A6, která je v Autobildu na prvním místě ve spolehlivosti?Napsat, že A6 je šrot je znakem fanatismu, ne fandovství do aut. A6 je velmi povedené a precizně udělané auto, opak by znamenal, že si v prémiových vodách ani neškrtne.
Všechno na co nemám je šrot a jezdí v tom nagelovaní zmetci :-D
:-D A6 srot.... tak to uz spis to BMWdo teto chvile nejake mg emisi nikdo ze zakazniku neresil a najednou vsichni rozumujou jako by ta auta mela byt pred rozpadnutim.zakon je zakon a doma stejne palite odpadky nebo v lepsim pripade uhli
No měli by radši říct kterej motor nešidí to bude asi kratší seznam.
Oni nešidí, oni jen využili svých německých technologických dovedností, na které ostatní prostě nemají.
Naivní myšlenka, stejně tak jako naivní chování VW, že se na ty podvody nepřijde. Ano, ostatní na to prostě nemají, ale jen ŽALUDEK.
Kdo nepochopil ironii, měl by se nad sebou zamyslet... ;-)
Zamyslet by se měl někdo jiný, a smajlíka příště použít tam, kam patří.
Přístup VW je učiněný neštěstí, takhle se dávkují pozitivní informace, ale prodlužovat podobně negativní kampaň je sebevražda.
Oni jsou totiž hoši z VW stále ještě zaskočeni. Nejsou zvyklí, že někdo nerespektuje jejich přání ani výklady pravdy.
Bylo by zajimave zjistit čísla nákladu na marketing před a po dieselgate.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.