Diesel-hybridní pohon Peugeotu končí. Není o něj zájem

Koncern PSA Peugeot-Citroën provádí rozsáhlé změny ve výrobním programu. Jejich účelem je minimalizace nákladů a zvýšení zisku. Už to odneslo hydropneumatické odpružení, které se do dalších modelů značky Citroën nedostane. Další na řadě je diesel-hybridní pohon.

Ten jsme mohli vyzkoušet například v modelu Peugeot 508 RXH HYbrid4 a k dostání byl i v modelu Peugeot 3008. Technicky šlo o dvoulitrový turbodiesel pohánějící přední kola a elektromotor u zadní nápravy, který poháněl kola zadní.

Hybridy | Statistiky | Palivo

Plug-in hybridy prý do čtyř let předběhnou v Evropě normální hybridy

Podle Peugeotu za ukončením výroby stojí především fakt, že potřebuje prodávat úsporný hybrid i v zemích, kde není nafta v osobních autech obvyklá a dostupná.

Peugeot chce představit globální hybridní model, který bude vhodný pro evropský a například i čínský trh. Pravděpodobně půjde o plug-in hybrid, který bývá podporován štědrými dotacemi a který nabídne výraznější pokles emisí CO2, aby spadal do nejnižších daňových kategorií.

Peugeot 206 1.124
Rok výroby: 2004
Stav: 96 979 km
Cena: 35 000 Kč
Peugeot 308 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 74 260 km
Cena: 115 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 139 284 km
Cena: 144 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek