Detailní prohlídka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Ještě jednou se v krátkém sledu podíváme na automobilku Peugeot. Ta totiž spolu s programem pro autosalon v Ženevě zveřejnila také podrobnosti týkající se modelu 308 SW a poměrně bohatou fotogalerii, o kterou se samozřejmě nemůžeme nepodělit.

Peugeot | Autosalony | Ženeva 2014

Peugeot veze do Ženevy dvě premiéry a 28 dalších automobilů

Peugeot 308 SW stojí na platformě EMP2. Na rozdíl od hatchbacku má rozvor prodloužený o jedenáct centimetrů, zadní lavice se posunula o 29 mm dozadu a zadní převis narostl oproti hatchbacku o 22 cm. Celkově měří francouzské kombi 4585 mm na délku, 1804 mm na šířku a 1471 mm na výšku.

Údajem pro tuto kategorii nejdůležitějším je zajisté objem zavazadelníku. Ten činí podle metody VDA 610 litrů, přičemž 556 litrů je nad podlahou zavazadelníku a 54 litrů nabízí přihrádky pod podlahou. Pokud je v autě přítomno rezervní dojezdové kolo, zmenší se objem těchto dalších přihrádek na 47 litrů. Po sklopení opěradel se můžete dostat celkově až na 1660 litrů (pokud budeme počítat opět i prostory pod dnem a v autě nebude rezerva).

Testy | Peugeot

Test Peugeot 308 1.6 THP: Správným směrem

Nabídka motorizací bude obsahovat benzinové jednotky v rozsahu od 130 do 155 k, včetně nové tříválcové jedna-dvojky e-THP. Dieselové motory budou začínat na 92 koní, maximum pro vznětovou část nabídky má hodnotu 150 k. Hned trojice čtyřválců ponese název BlueHDi, což znamená přítomnost systému SCR a splněné limity normy Euro6. Jde o motory 1.6 BlueHDi ve verzích 100 a 120 k a vrcholný dvoulitr.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Peugeot
 

Peugeot 407 2.7
Rok výroby: 2009
Stav: 114 003 km
Cena: 140 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 84 078 km
Cena: 135 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků