Detailní prohlídka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Ještě jednou se v krátkém sledu podíváme na automobilku Peugeot. Ta totiž spolu s programem pro autosalon v Ženevě zveřejnila také podrobnosti týkající se modelu 308 SW a poměrně bohatou fotogalerii, o kterou se samozřejmě nemůžeme nepodělit.

Autosalony | Peugeot | Ženeva 2014

Peugeot veze do Ženevy dvě premiéry a 28 dalších automobilů

Peugeot 308 SW stojí na platformě EMP2. Na rozdíl od hatchbacku má rozvor prodloužený o jedenáct centimetrů, zadní lavice se posunula o 29 mm dozadu a zadní převis narostl oproti hatchbacku o 22 cm. Celkově měří francouzské kombi 4585 mm na délku, 1804 mm na šířku a 1471 mm na výšku.

Údajem pro tuto kategorii nejdůležitějším je zajisté objem zavazadelníku. Ten činí podle metody VDA 610 litrů, přičemž 556 litrů je nad podlahou zavazadelníku a 54 litrů nabízí přihrádky pod podlahou. Pokud je v autě přítomno rezervní dojezdové kolo, zmenší se objem těchto dalších přihrádek na 47 litrů. Po sklopení opěradel se můžete dostat celkově až na 1660 litrů (pokud budeme počítat opět i prostory pod dnem a v autě nebude rezerva).

Testy | Peugeot

Test Peugeot 308 1.6 THP: Správným směrem

Nabídka motorizací bude obsahovat benzinové jednotky v rozsahu od 130 do 155 k, včetně nové tříválcové jedna-dvojky e-THP. Dieselové motory budou začínat na 92 koní, maximum pro vznětovou část nabídky má hodnotu 150 k. Hned trojice čtyřválců ponese název BlueHDi, což znamená přítomnost systému SCR a splněné limity normy Euro6. Jde o motory 1.6 BlueHDi ve verzích 100 a 120 k a vrcholný dvoulitr.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Peugeot
 

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků