Destino se stává realitou. Osmiválcová Karma se představí v Detroitu

V květnu letošního roku se poprvé objevily informace naznačující budoucnost některých exemplářů pocházejících ze série přibližně 1800 vyrobených kusů elektromobilu Fisker Karma. Záměr byl přestavět tyto automobily na pravý opak, tedy na místo elektrického pohonu instaloval pod kapotu výkonný spalovací motor. A ne jen tak ledajaký. Hovořilo se o osmiválci převzatého ze Chevroletu Corvette.

Sportovní auta | Byznys | Ostatní značky

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Vývoj během zhruba půl roku postoupil dál a dnes tu máme nové upřesňující informace. Destino, jak se bude tento vůz jmenovat, se poprvé představí v lednu na autosalonu v Detroitu. Na úvod je připravena produkce 25 kusů, přičemž další mohou být vyrobeny v momentě, kdy se najde dost zájemců a první malá série bude vyprodaná.

Sportovní auta | První svezení | Cadillac

Cadillac CTS-V Sport Wagon: první jízdní dojmy

V nabídce figurují dvě varianty. Jedna bude osazena osmiválcem o výkonu 456 koní, druhá dostane kompresorem přeplňovanou alternativu o výkonu 638 koní. K dispozici by měla být šestistupňová manuální nebo pětistupňová automatická převodovka.

Co se týká ceny, tak ta se bude pohybovat v okolí 200 000 dolarů. Pokud se najde majitel Fiskeru Karma, který by si eventuálně chtěl taktéž nechat přestavět svůj exemplář na prostornější Chevrolet Corvette, pak i toto bude možné. Stačí si zaplatit 100 000 dolarů.

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků