Designová studie SUV ŠKODA VisionS bude mít premiéru v Ženevě

  • Pohled do budoucnosti: ŠKODA VisionS ukazuje směr, kterým se vydají nová SUV značky ŠKODA 
  • › Výrazný vzhled: Moderní, silný a působivý designový jazyk
  • › Typicky velkorysá nabídka prostoru – nyní se třemi řadami sedadel a délkou vozu 4,70 m

​Mladá Boleslav, 2. února 2016 – ŠKODA přivádí nový, moderní designový jazyk do segmentu SUV. Nový showcar ŠKODA VisionS v březnu 2016 na mezinárodním autosalonu v Ženevě naznačí, jak by mohlo vypadat budoucí SUV značky ŠKODA. Jeho design je vyváženým mixem estetiky, emocí, síly a funkčnosti. V posledních letech ŠKODA obnovila a rozšířila svou modelovou paletu. V další fázi bude následovat rozšíření nabídky v segmentu SUV.

​V roce 2014 představila ŠKODA designovou studii VisionC a s ní i nový designový jazyk, který nyní přivádí do segmentu SUV. Studií VisionS (S vychází ze zkratky SUV) značka poprvé ukazuje, jak by mohlo vypadat nové SUV, které se zařadí do nabídky nad úspěšným kompaktním SUV ŠKODA Yeti. Automobil s délkou 4,7 m, šířkou 1,91 m a výškou 1,68 m vytváří spontánně působivý dojem. Uvnitř vozu sází značka, jako obvykle, na prvotřídní nabídku prostoru: ŠKODA VisionS přijíždí se třemi řadami sedadel a nabízí místo pro šest cestujících.  

Vnější design studie ŠKODA VisionS reflekuje emociálně působivý šarm značky: všechny hrany a tvary jsou čistě, precizně a ostře tvarované. Vnější vzhled nezaměnitelně zvýrazňují krystalické designové prvky. Na výrazně tvarovaných plochách vytváří světlo a stín zajímavé efekty. 

Kapota je výrazně plasticky tvarovaná, její hrany směřují k logu značky. Široká maska a čtyři vysoko umístěné, klínovitě tvarované světlomety využívajcí techniku LED utvářejí osobitou tvář studie a zvýrazňují charakter SUV. Logo a vertikální lamely na masce jsou osazeny originálními krystalickými prvky. ŠKODA Design tak skládá poctu českému křišťálu.

Také boční pohled zvýrazňuje silný charakter SUV ŠKODA VisionS. Ostrá linie Tornado se táhne podél celé výrazné karoserie. Blatníky dostaly offroadově hranaté výřezy pro kola, mohutně tvarované boky zase charakteristické prolisy v úrovni kol. Klesající linie střechy s dlouhým spojlerem na konci a ostře zakončená záď vyvolávají dojem vizuální dynamiky, aniž by se showcar pohyboval.

Záď studie ŠKODA VisionS má výrazné tvary. Působivě tvarovaný nárazník s difuzorem a velkými integrovanými koncovkami výfuků dodává velkému SUV vizuálně silný vzhled. 

Pod nízkým zadním oknem je logo ŠKODA a nízké, dynamicky tvarované koncové svítilny s krystalickým vzhledem. Pro design vozů ŠKODA charakteristický tvar  písmene C zde začíná v koncových světlech a pokračuje v nízkých svítilnách umístěných níže v nárazníku

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.8
Rok výroby: 2009
Stav: 144 216 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků