Designová studie SUV ŠKODA VisionS bude mít premiéru v Ženevě

  • Pohled do budoucnosti: ŠKODA VisionS ukazuje směr, kterým se vydají nová SUV značky ŠKODA 
  • › Výrazný vzhled: Moderní, silný a působivý designový jazyk
  • › Typicky velkorysá nabídka prostoru – nyní se třemi řadami sedadel a délkou vozu 4,70 m

​Mladá Boleslav, 2. února 2016 – ŠKODA přivádí nový, moderní designový jazyk do segmentu SUV. Nový showcar ŠKODA VisionS v březnu 2016 na mezinárodním autosalonu v Ženevě naznačí, jak by mohlo vypadat budoucí SUV značky ŠKODA. Jeho design je vyváženým mixem estetiky, emocí, síly a funkčnosti. V posledních letech ŠKODA obnovila a rozšířila svou modelovou paletu. V další fázi bude následovat rozšíření nabídky v segmentu SUV.

​V roce 2014 představila ŠKODA designovou studii VisionC a s ní i nový designový jazyk, který nyní přivádí do segmentu SUV. Studií VisionS (S vychází ze zkratky SUV) značka poprvé ukazuje, jak by mohlo vypadat nové SUV, které se zařadí do nabídky nad úspěšným kompaktním SUV ŠKODA Yeti. Automobil s délkou 4,7 m, šířkou 1,91 m a výškou 1,68 m vytváří spontánně působivý dojem. Uvnitř vozu sází značka, jako obvykle, na prvotřídní nabídku prostoru: ŠKODA VisionS přijíždí se třemi řadami sedadel a nabízí místo pro šest cestujících.  

Vnější design studie ŠKODA VisionS reflekuje emociálně působivý šarm značky: všechny hrany a tvary jsou čistě, precizně a ostře tvarované. Vnější vzhled nezaměnitelně zvýrazňují krystalické designové prvky. Na výrazně tvarovaných plochách vytváří světlo a stín zajímavé efekty. 

Kapota je výrazně plasticky tvarovaná, její hrany směřují k logu značky. Široká maska a čtyři vysoko umístěné, klínovitě tvarované světlomety využívajcí techniku LED utvářejí osobitou tvář studie a zvýrazňují charakter SUV. Logo a vertikální lamely na masce jsou osazeny originálními krystalickými prvky. ŠKODA Design tak skládá poctu českému křišťálu.

Také boční pohled zvýrazňuje silný charakter SUV ŠKODA VisionS. Ostrá linie Tornado se táhne podél celé výrazné karoserie. Blatníky dostaly offroadově hranaté výřezy pro kola, mohutně tvarované boky zase charakteristické prolisy v úrovni kol. Klesající linie střechy s dlouhým spojlerem na konci a ostře zakončená záď vyvolávají dojem vizuální dynamiky, aniž by se showcar pohyboval.

Záď studie ŠKODA VisionS má výrazné tvary. Působivě tvarovaný nárazník s difuzorem a velkými integrovanými koncovkami výfuků dodává velkému SUV vizuálně silný vzhled. 

Pod nízkým zadním oknem je logo ŠKODA a nízké, dynamicky tvarované koncové svítilny s krystalickým vzhledem. Pro design vozů ŠKODA charakteristický tvar  písmene C zde začíná v koncových světlech a pokračuje v nízkých svítilnách umístěných níže v nárazníku

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 169 598 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků