Designová studie SUV ŠKODA VisionS bude mít premiéru v Ženevě

  • Pohled do budoucnosti: ŠKODA VisionS ukazuje směr, kterým se vydají nová SUV značky ŠKODA 
  • › Výrazný vzhled: Moderní, silný a působivý designový jazyk
  • › Typicky velkorysá nabídka prostoru – nyní se třemi řadami sedadel a délkou vozu 4,70 m

​Mladá Boleslav, 2. února 2016 – ŠKODA přivádí nový, moderní designový jazyk do segmentu SUV. Nový showcar ŠKODA VisionS v březnu 2016 na mezinárodním autosalonu v Ženevě naznačí, jak by mohlo vypadat budoucí SUV značky ŠKODA. Jeho design je vyváženým mixem estetiky, emocí, síly a funkčnosti. V posledních letech ŠKODA obnovila a rozšířila svou modelovou paletu. V další fázi bude následovat rozšíření nabídky v segmentu SUV.

​V roce 2014 představila ŠKODA designovou studii VisionC a s ní i nový designový jazyk, který nyní přivádí do segmentu SUV. Studií VisionS (S vychází ze zkratky SUV) značka poprvé ukazuje, jak by mohlo vypadat nové SUV, které se zařadí do nabídky nad úspěšným kompaktním SUV ŠKODA Yeti. Automobil s délkou 4,7 m, šířkou 1,91 m a výškou 1,68 m vytváří spontánně působivý dojem. Uvnitř vozu sází značka, jako obvykle, na prvotřídní nabídku prostoru: ŠKODA VisionS přijíždí se třemi řadami sedadel a nabízí místo pro šest cestujících.  

Vnější design studie ŠKODA VisionS reflekuje emociálně působivý šarm značky: všechny hrany a tvary jsou čistě, precizně a ostře tvarované. Vnější vzhled nezaměnitelně zvýrazňují krystalické designové prvky. Na výrazně tvarovaných plochách vytváří světlo a stín zajímavé efekty. 

Kapota je výrazně plasticky tvarovaná, její hrany směřují k logu značky. Široká maska a čtyři vysoko umístěné, klínovitě tvarované světlomety využívajcí techniku LED utvářejí osobitou tvář studie a zvýrazňují charakter SUV. Logo a vertikální lamely na masce jsou osazeny originálními krystalickými prvky. ŠKODA Design tak skládá poctu českému křišťálu.

Také boční pohled zvýrazňuje silný charakter SUV ŠKODA VisionS. Ostrá linie Tornado se táhne podél celé výrazné karoserie. Blatníky dostaly offroadově hranaté výřezy pro kola, mohutně tvarované boky zase charakteristické prolisy v úrovni kol. Klesající linie střechy s dlouhým spojlerem na konci a ostře zakončená záď vyvolávají dojem vizuální dynamiky, aniž by se showcar pohyboval.

Záď studie ŠKODA VisionS má výrazné tvary. Působivě tvarovaný nárazník s difuzorem a velkými integrovanými koncovkami výfuků dodává velkému SUV vizuálně silný vzhled. 

Pod nízkým zadním oknem je logo ŠKODA a nízké, dynamicky tvarované koncové svítilny s krystalickým vzhledem. Pro design vozů ŠKODA charakteristický tvar  písmene C zde začíná v koncových světlech a pokračuje v nízkých svítilnách umístěných níže v nárazníku

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků