Designéři Land Roveru si odskočili na moře, stvořili katamarán Extreme 40

Spojení britské automobilky se světem jachtingu je staré již 25 let. Začalo to ve chvíli, kdy Land Rover poprvé podpořil mezinárodně proslulý Cowes Week na anglickém Isle of Wight. A pokračuje to do dnešních dnů.

V posledních třech letech je Land Rover vidět hlavně na Extreme Sailing Series, celý seriál sedmi závodů sponzoruje. A nyní pro ně stvořil pod vedením zkušeného Gerry McGoverna, šéfa designu, i vlastní plavidlo.

Jejich lehký katamarán Extreme 40 váží 1250 kilogramů a pyšní se výjimečnou obratností, jeho poloměr otáčení je 15 metrů. Je schopen dosáhnout rychlosti 74 km/h a zrychluje z nuly na 40 km/h za 6 sekund. Uveze šestičlennou posádku.   

Podle konstruktérů, kteří se na stavbě katamaránu podíleli, má navrhování sportovních plavidel mnoho společného se stavbou automobilů Land Rover.

Nabízejí zákazníkům výjimečnou všestrannost, ohromující manévrovací schopnosti, jsou schopny se okamžitě přizpůsobit jakýmkoli podmínkám. 


 

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků