Nemozem si pomoct ale mne to pripomina nafuknutu mys od pocitaca...no proste hnus.
dílenské zpracování na úrovni Trabantu - když se podívám na detail dveří a těsnící gumy......tragédie
to jo, ještě mě tam rozesmívají ty nádechy za dveřmi pro motor který je ve předu:-D no a trochu taky "supersportovně" pojaté zpracování zadního skla.jako předohrab to radši mohlo mít 4 šíleně se otvírající dveře a pohodlné sezení pro 4 a hned by to stálo za to
Co je tak úžasného na obyčejném překapotování běžného auta? Kdyby nějak významně zasáhl do celé koncepce, upravil interiér apod., tak by to bylo zajímavé, ale změnu karosérie dokáže skoro každý druhý kutil.Zajímavější v tomto ohledu byl třeba GM Hy-wire Concept (viz Google) - základem je pevný podvozek s kompletní pohonným a řídicím ústrojím a na to se mohl nasadit libovolný interiér i libovolná karoserie, a to kdykoli - stačilo jen karoserii sundat a ze sedanu udělat pickup a naopak. Řízení elektronické, bez pevného spojení s konkrétním místem (tj. jednou může řídit ten vpravo, cestou zpět ten vlevo, druhý den si umístit jednu sedačku doprostřed...).I když to nikdy nebylo dotaženo do konce a mělo to spoustu much (už jenom plochý vysoký podvozek dost omezoval interiér), byl to alespoň skutečně zajímavý koncept a byla to změna v chápání auta. Navíc to bylo už před deseti lety.
být takový kutil,tak jsem ve vatě
Ono to je opačně - být ve vatě, tak jsem takový kutil klidně taky.
na to, že to nebude mít na světě nikdo jinej.
praktičnost stranou,tady vítězí emoce,dejte prachy a beru ho!
Tož já volím tu nudu, než totok...
Do showroomu fajn, na praktické ježdění nepoužitelné. Dyť s tím ani nepůjde zaparkovat u chodníku
Na Floride zadne chodniky nejsou, kazdy jezdi autem :-D
Nepoužitelné, ale pěkné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.