Designér der Bijl stvořil nejšílenější Rolls-Royce na světě

Holanďan Stef van der Bijl sehnal vrak vozu Rolls-Royce Silver Shadow z roku 1977, z kterého udělal komfortní vůz - nazval ho velmi případně The Lady of Luxury.

Zadní část vozu obsahuje hudební pult, bar z ořechového leštěného dřeva a 21 chladících boxů na šampaňské.

Talentovaný třicetiletý designér přetvořil klasický konzervativní vůz v pravou ozdobu večírků. Práce na vraku mu zabraly dva roky.

Divoce upravený vůz je schválený i pro silniční provoz. Pod kapotou mu bije originální tři sta koňový motor 6.75l V8.

Klepněte pro větší obrázek
Příští projekt designéra? Chce přestavět Bentley S3 a vybavit ho motorem ze Spitfiru.

Designér der Bijl z nizozemského Deventeru není v upravování aut žádným nováčkem. Na svém kontě má třeba VW Transporter z roku 1961. Ten přestavěl na pracoviště pro dýdžeje.

Navíc má obchodnického ducha. S upraveným RR navštívil všechny možné párty v Evropě a nyní ho nabízí k prodeji - prý aby měl na nový projekt.

A cena? 210 000 liber.

Za to nabízí luxusní auto plus 21 lahví Armandu de Brignac.

Foto: profimedia.cz
 
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků