Deset vozítek Toyota i-Road míří do běžného provozu

Koncept městské elektrické tříkolky Toyota i-Road se v Evropě poprvé ukázal minulý rok na ženevském autosalonu. Vozítko měří 2350 mm na délku, 850 mm na šířku a 1445 mm na výšku. Rozvor činí 1700 mm a o pohon se starají dva elektromotory o výkonu 2 kW.

Video | Autosalony | Premiéry | Toyota | Ženeva 2013

Toyota i-ROAD působí při jízdě jako opilý námořník

Toyota i-Road možná působí trochu legračně, ale automobilka to s touto tříkolkou myslí zcela vážně. V pondělí (tedy 24. března) startují testy v běžném provozu, kam zamíří deset exemplářů. Ty dostane k dispozici dohromady dvacet lidí. Skupina je složená jak z běžné veřejnosti, tak také z různých expertů. Toyota chce získat od těchto lidí jejich zkušenosti, pocity z jízdy, spokojenost a názory na použití v městských oblastech.

Testy | Kombi | Toyota

Test Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic: Na pohodu

Prvním městem, kde budou moci kolemjdoucí vidět i-Road v praxi, je celkem podle očekávání Tokio. Testování bude probíhat do začátku června..

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků