Deset nejprodávanějších automobilek a modelů na evropském trhu

28 komentářů

Brabus25
20. srpna • 21:04

Prodeje za prvních 7 měsíců jsou pro Octavii, řekl bych velký a nedoceněný úspěch, protože po Golfu, Focusu a těsně i Nissanu Qashqai, je Octavia další vůz nižší střední třídy (ne tohle opravdu není auto střední třídy!), protože ty ostatní jsou, už jen malá prdítka :-D samozřejmě i s menší cenou a to je v podstatě levnější i Focus a myslím, že i Qashqai, takže je Octavia druhé nejdražší nejprodávanější auto v Evropě B-] To i přece antiškodováci musí ocenit ;-)

20. srpna • 22:03

obavam se ze hateri neoceni nic
vim to, patrim k nim- nemam rad bmw...
... a skoda se priblizila prodejema k baworakum :-D

Tomm
20. srpna • 19:30

Je fantasticke sledovat, kam se ta nase skodovka za par let dostala. Devata nejprodavanejsi znacka v Evrope... Sedme nejprodavanejsi auto je nase Octavia. Vzpominate taky na casy S105, 120L...? A ted se v CR vyrabi jedno z nejkrasnejsich aut v nizsi stredni. Hlavne kombik je proste trefa a evropsky trh to oceni. Klobouk dolu, tezko by nekdo v roce 1990 veril, ze tohle Skodovka dokaze.

Lex DRUID
20. srpna • 15:32

Jasněeeee! Když Škodovce náhodou vyjdou dobrá měsíční čísla, tak se honem udělá statistika. Když se totiž podíváte na čísla za pololetí, tak by se Škodovka do první desítky zdaleka nedostala. Kde se asi najednou vzal ten skokový nárůst o 30% v sedmém měsíci? Kolik si asi manažeři za tento "úspěch" před dovolenou rozdělili na odměnách? To už je stejný styl jak v ČT.

Lex DRUID
20. srpna • 16:17

Na mysli jsem měl hlavně první tabulku a počty celkem prodaných vozů a to souvisí možná i 20% s těmi fiktivními registracemi a reexporty, co se tady probíraly nedávno. Podívám se na parkoviště před panelákem a vidím tam jen jednu novou Oktávku. Vím o ní, že je firemní. Má ji bankovní úředník, co měl předtím firemního Superba. Teď má za 800 000 Oktu, jako že firma šetří. Škoda, že už nemají auta registrovaná na firmy a auta koupená bez DPH ty žluté poznávací značky jako měli dřív. Dost bychom se asi divili a hned by bylo jasno. Ví někdo, proč ty žluté firemní značky vlastně zrušili? Odpověď, že EU - neberu. Spíš podnikatelský lobbying, stejně jako u těch původně na pevno namontovaných drátěných přepážek mezi kabinou a zavazadlovým prostorem u vozů s odpočtem DPH. Ale je fakt, že v Mercedes či BMW kombíku za 2,5 mega ta přepážka vypadala dost blbě, že?

Tomm
20. srpna • 19:18

Montaz delici prepazky byla jedna z nejvetsich pitomosti, ktera se kdy v autobranzi vyskytla. Zluta cisla taky... Proc by se to melo nejak delit? Auto je prodane a registrovane a at je na rodne cislo nebo na ico, porad je to kus, ktery se prodal...

Lex DRUID
21. srpna • 4:34

To není pravda. Státní kase to není jedno kvůli nezanedbatelné DPH a mně to taky není jedno, když si koupím na své rodné číslo stejný auto jako můj soused na svoje ičo, oba dva s ním jezdíme jen na nákup a na chalupu, ale on ho má o čtvrt milionu levnější. To není rovné postavení, které mi zaručuje Ústava ČR.

Tomm
21. srpna • 13:09

IČO na to nemá vliv, podnikatel musí být plátce daně ;-) Jinak plátce daně to DPH při prodeji ojetého vozu zase odvede, navíc platí silniční daň. Jinak rovné postavení to samozřejmě je, nikdo Ti nebrání, aby jsi si založil firmu a stal se podnikatelem, který si může uplatnit odpočet DPH. No a nic z výše uvedeného jiná barva RZ neřeší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lex DRUID
21. srpna • 14:16

Já to samozřejmě vím, to rodné číslo a ičo jsem bral jako vtipný a celkem výstižný popis dvou skupin obyvatel.:-)) Rovné postavení to samozřejmě není a argumentaci typu "Když krade Kalousek, co ti brání krást taky" jsem čekal. Jenže já nemám stejné postavení jako Kalousek a i kdybych chtěl a moc se snažil, tak nikdy nemůžu krást stejně. A hlavně ani nechci.
A priori zvýhodňování některé skupiny (většinou méně početné) obyvatelstva na úkor skupiny jiné (většinou té početnější) je v ČR (a vůbec celé morálně se rozkládající západní Evropě) jev dlouhodobý a pravdoláskaři a multikulti aktivisty lživě označovaný za stav normální. To aby politici a jejich kmotři kradli po miliardách, někteří vyvolení podnikatelé a nadnárodní firmy neplatili daně, homosexuální sodomiti stavěli své svazky na roveň klasických rodin a žádali adopce dětí a aby cigáni nemuseli pro svoji obživu pracovat jako většina obyvatel a jen terorizovali své okolí prostě rovné postavení a normální stav společnosti není.

Tomm
21. srpna • 21:32

:-D

diskobolos
21. srpna • 16:58

:-D

20. srpna • 18:54

mozna to ze pred Vasim panelakem je jen jedna nova O je zpusobeno necim jinym...
... kdepak ze to bydlite?

Lex DRUID
21. srpna • 4:14

Nových aut značek jako Ford, Audi, Peugeot a dokonce i Citroenů je tam dost. Starejch křápů od Škodovky taky, fungl nová jen ta jedna. A bydlím v ČR, tím že bych bydlel v zahraničí ten nízký počet nových Škodovek určitě není :-D

tofi
20. srpna • 9:48

Golf kombi je nadherny, uz aby byl doma.

Tomm
20. srpna • 19:23

Gratuluji ke skvele volbe! Golf je ted fakt krasny i ve verzi variant. Tezko hledat lepsi volbu... ;-)

WinNatural
20. srpna • 19:39

"Golf je fakt krasny" - tu lobotomii vám skutečně neměli dělat ...

Tomm
20. srpna • 21:30

To ze mas jiny nazor na design Golfa z Tebe idiota nedela... Ten Tvuj prispevek uz ale ano... Pan ma asi patent na rozum a jeho nazor je jedinou pravdou :-D Teda jestli to spis nebude naopak, kdyz se tak podivam na vysledky prodeju Golfu a rozdil mezi Golfem a "tim druhym". Domnivam se, ze to je dostatecny argument, ze se to auto sakra povedlo... ;-) Golf je proste krasny.

WinNatural
20. srpna • 10:57

Golf se tak moc snaží neurazit, až je hnusný. Když k tomu připočtu prozatím dlouhodobě nevyvrácené pochybnosti o kvalitě tsi oturbíčkovaných motůrečičků, tak v nižší střední není horší volba - gratuluji :-))

Shimi
20. srpna • 15:06

U Golfa bych to viděl na předváděčkovou, lehce jetou, dehtovou variantu s 1.6 TDi CR + čip za pár šušňů na 100 kw/320 Nm. Za rozumný peníz celkem solidní přibližovadlo. O funglovce nemá smysl uvažovat a v benzínu už vůbec.

Petr K.
21. srpna • 7:48

Neblázni. Víš, jak se s předváděčkama jezdí? Když dealer od Škody přijel na firmu předvést novou Oktávku, tak mu vstávaly vlasy na hlavě. Naši "inteligentní" zaměstnanci mu ukázali, jak se auto testuje. Za dopoledne mohl jít do pneuservisu měnit pneumatiky. A to to auto mělo najeté kolem 3tKm. Věřím tomu, že takových inteligentů tu máme na každém rohu.

Shimi
21. srpna • 9:07

Petr K.: Jsou metody, osobně vyzkoušeno, kterými se dá docílit toho, že se s autem nenajede ani 1 km. Je to všechno čistě o domluvě s prodejcem, nic jiného v tom není potřeba hledat. Akorát se musí člověk smířit s tím, že to auto bude stát nějakou dobu vystavené na prodejně, ale to už je detail a za ty ušetřené peníze to stojí. Jinak máš samozřejmě pravdu, některé předváděčky jsou totální vraždy.

fogel
20. srpna • 15:17

....a k tomu reklamní kšiltovku VW s kšiltem dozadu....

Jenyk
20. srpna • 10:50

?? Nudny a neurazi, ale nadherny...pozoruhodny nazor. Peugeot 508 bych tak treba nazval, ale Golfa....?

Jenyk
20. srpna • 10:50

?? Nudny a neurazi, ale nadherny...pozoruhodny nazor. Peugeot 508 bych tak treba nazval, ale Golfa....?

Zelí
20. srpna • 8:50

Když si vzpomenu na nedávný rozhovor s tím dementem vošickým tak mě napadá, kde jsou ty jeho korejské vehikly. Asi je všechny reexportují do severního kimova nebo je rovnou šrotují a hážou do moře.

Michal
20. srpna • 10:05

Hledáš Hyundai v první desítce? To je jako bych řekl třeba kde jsou škodovky,USA nic,Korea nic,Čína 21.místo apod. Evropa se svými 400 mil.obyvateli není žádný trh pro světovou automobilku.

Zelí
20. srpna • 13:42

A že se do evropy ta "světová" automobilka tak vehementně cpala. Pokud si vzpomeneš na ty předpotopní, zastaralé hrůzy, které se sem dovážely z jižního kimova než začali vyrábět tady, tak ti možná dojde, že to, co prodávají teď nemá s korejskou produkcí zhola nic společného. A ono to tak je, oni se auta naučili dělat až tady v evropě a díky tomu, že se do té evropy dostali.

Jiří Kokoška
20. srpna • 11:18

Počkej na trhák Fabie 3, to bude bomba!:-D

Doporučujeme

Články odjinud