Deset nejlepších motorů pro rok 2012 podle Ward´s Auto

Motoristický svět přináší celou řadu různých anket (příští týden například vyhlásí KMN výsledky ankety Auto roku) a žebříčků. Se svou „troškou do mlýna“ přišel také americký magazín Ward´s Auto, který opět vyhlásil deset nejlepších motorů pro rok 2012.

Konkrétně jde o následující jednotky:
Audi 3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6
BMW 2.0L N20 Turbocharged DOHC I-4
BMW 3.0L N55 Turbocharged DOHC I-6
Chrysler 3.6L Pentastar DOHC V-6
Ford 2.0L EcoBoost DOHC I-4
Ford 5.0L DOHC V-8
Buick 2.0L Turbocharged DOHC I-4
Hyundai 1.6L DOHC I-4
Mazda 2.0L Skyactiv DOHC I-4 
Infiniti 3.5L DOHC V-6 HEV   

Žebříček to je více než zajímavý. Protože jde o ryze americkou anketu, hledali bychom na předních příčkách naftové motory marně.Oproti minulému roku, kdy se mezi nejlepší desítku probojoval dvoulitr TDI koncernu Volkswagen, se letos do top 10 žádný diesel nedostal. Naproti tomu přeplňovaný šestiválec Audi (stejně jako třílitrový řadový šestiválec BMW) opět uspěly.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků