Chyba mi tu Opel calibra
Souhlasím s Defenderem!!!A rovnou se ptám - proč by takovou skrumáž měl chtít KAŽDÝ? Nejsme stádo, ale jedinci, kteří mají individuální požadavky, názory a hlediska posouzení ... AC Cobra (289 i 427) JE sehnatelná, stačí mít prostředky. Občas se nějaká objeví na aukci - třeba u Barrett-Jacksonů ... Čím je Mustang tak výjimečný? Koho oslovují "Muscle Cars", možná by raději volil něco s Hemi 426 nebo Magnum 440 pod kapotou, příp. Chevelle nebo Mercury Cyclone ...MB 300 SL může někdo okukovat zvenčí - ale na jízdu je to noční můra - hrozný posez, horko jak v indukční peci a klaustrofobické pocity ...Ovšem čím je tak jedinečná MX-5 nebo Supra, či M3, to opravdu nevím ... Proč tam třeba není Jensen FF? Tak progresivní technické řešení nenabízel v té době nikdo (s výjimkou pár Mustangů 4x4) ...Nevybral bych si jediné auto - namísto toho bych si raději koupil ZIL 117 ;-)! MX-5 nebo Mustangů je jak naseto, ale 117 nebo 114, to je kousek ...Ovšem každý má v duši to své, takže tohle je jen můj osobní názor!
Každé auto je sehnatelné, máte-li patřičné prostředky, pane baboone. A Mustang rozhodně není muscle car. Shlebyho verze, nebo Bossy....dejme tomu, ale kompletní první generace určitě ne.. To je ode mne vše. Zbytek důvodů, proč byla vybrána zrovna ta a ta auta a ne jiná, najdete v článku.
Děkuji, pane redaktore, za vysvětlení, ale myslel jsem to podobně - možná jsem to nepříliš jasně formuloval. Ale ze zkušenosti mohu říci, že za bezmála 30 let, co se aktivně zapojuji do dění kolem US cars, jsem ve většině případů poznal, že ř6 osloví málokoho, a další velká skupina nechce ani Windsor a často ani Cleveland, ale všichni sní o velkých objemech či limitovaných edicích. To jen doplňkem, hezký večer.
Inu, člověku, kterému vadí všechno, co má méně než osm válců do V,se asi výběrem zavděčit opravdu nelze. Už chápu, proč Vás irituje přítomnost MX-5 a M3... vždyť jsou to jen čtyřválce. Chevrolety Chevelle, ani Mercury Cyclone nejsou příliš v obecném povědomí motoristických fanoušků, výběr byl sestaven i s ohledem na něj. Mimochodem, Jensen FF je dobrá volba. Britové se bohužel nevešli, což mě velice mrzí. Určitě by si zasloužili samostatný článek... Pak by se tam mohla objevit i auta, která zmiňoval defender110 - samozřejmě včetně Defenderu :o) Takových podobných 10 nej se dá udělat x, milý baboone.
Tak ještě jednu reakci, pane redaktore ....Vůbec, ale vůbec neodsuzuji vše, co nemá V8, byť jsem jich hezkých pár měl (ale i ř8 ;-)) - před Barracudou 440 cui. bych dal přednost malému Valiantu, protože je svou jednoduchostí hezký a upřímný - a mimoto jsou mým "rajským ostrovem " Simky, kterých jsem měl hodně, s výjimkou osmiválce. Britských Fordů s ř4 a ř6 jsem také pár měl, stejně jako německých ... Počítám, že si o mně myslíte svoje - samozřejmě podle nezcizitelného práva - ale víte, které auto jsem moc a moc obdivoval na US srazu někdy v r. 1988 (nebo dříve - přesný rok už mi vypadl)? Krásné červenobílé Pinto první generace se základním čtyřválcem ... Nádherné autíčko, byť poněkud nešťastné ...(A jinak se mi líbí i tatrovácký osmnáctiválec :-))!Přeji hezkou neděli! Baboon, symbol všech neřestí a odporu :-)!
Baboone, nezlobte se, ale to už jste se hodně minul tématem. Chcete-li diskutovat o tom, co se Vám líbí, založte si vlákno na fóru... Děkuji za pochopení.
Baboon se ani tak neminul tématem, jako vy nadpisem. Nejde ani tak o výběr aut, každý preferuje něco jiného, ale o to , že pak nepíšu, že by je chtěl KAŽDÝ. Ti co mají trochu vkusu a o auta se zajímají více ,než jen povrchně, se pak mohou cítit dotčeně , jelikož jsou zařazení do stáda.
Možná by to chtělo příště více nadhledu a méně vztahovačnosti, milý defendere110. Ten lehce provokativní titulek byl mým záměrem a Vy jste se na něj zkrátka a dobře chytil...
Ano chytil , nijak to nepopírám. Je to čistě můj osobní názor. Auta miluju a vadí mi když jsem zařazován do stáda "každý". Jinak proti Vám nic nemám.
Ja teda nevim, ale nebyla nahodou prvni homolog.serie nahodou jen 500kusova??Odpovidalo by tomu totiz i to kdy se vyrabely, kdyz prvni varka byla 85 a dalsi az 87??
Nechci se přít, ale pro homologaci ve skupině A bylo nutno vyrobit 5000 kusů...Nikoli 500.
úplne grcám z toho rozdelenia do "kapitol". už sem na web viac neprídem, mažem zo záložiek, dovidenia
Ja bych bral Mustanga, naky jsou na prodej i v CR:http://www.rajveteranu.cz/... :-)
Tak to je drsný ! Ráno jsem tady do prvního příspěvku napsal všech 10 aut a příspěvek byl smazán.Ať žije cenzura, tentokrát ve jménu peněz.
...nebo takové Bugatti Veyron. Asi by ho lidi spíš brali než MX5 nebo Supru. Že? A klasické Ferrari? 250GTO ??? F40??? 365 Daytona ....Nic?
Tak zaprvé, zase se snaží redakce rýžovat, co? Ubožáci. Nebylo by lepší každé slovo dávat na jinou stránku? Za druhé, jak můžete vědět co bych chtěl v garáži??? že píšete každý. Trochu oprsklí.Za třetí, proč mi nutíte nějakou Supru? MX5? a BMW M3 ???, bože jste upadli na kokos? Na světe jezdí mnohem víc lepších aut, ale vy už důležitě píšete , auta co by chtěl každý.Okurková sezona, Nebo zaučujete nového redaktora??Kde je třeba Jaguar E type? Rolls Royce? BMW 635? Lotus 7? Land Rover Defender? Jeep Willys? Saab 99? Lancia Stratos? Proč ta ubohá c5???? Starší Sting Ray třeba z 1963 je mnohem lepší. ...tak nepište , že by je chtěl každý. MX5 bych nechtěl ani zadarmo. Napište rovnou , že je chcete vy. (nic proti těm autům, problém je v redakci)
To chce klid, tohle je přeložený článek, pravděpodobně z nějakého US serveru :-))Taky jsem se překládáním chvilku živil, takže jen podotknupetrolhead = automobilový nadšenecclassic car = veterán
Ujišťuji vás, že není.
Bohužel musím souhlasit s defenderem. Celý článek jsem nečetl, ale minimálně tyto dva výrazy jsou typické pro americké automobilové pořady a v česky psaném článku nemají co dělat. Jsem ochotný tolerovat překladatelské těžkosti, ale pokud je to originální článek, je to děs :/
Abakusi, v tom případě od Vás očekávám, že mi sem dáte nějaký link na svou práci, abych se případně poučil. Hledám ve svém původním textu, kde jsem použil výraz "classic car", ale nemohu ho najít. Vidím tam pouze "pony car", což se do češtiny překládá velmi špatně. A ač se anglismům již léta snažím vyhnout, "petrolhead" se mi prostě líbí. Je mi to velice líto, oba anglické výrazy jsem použil zcela vědomě. . .
Zadost o link na jeho praci je irelevantni. Aby clovek poznal, ze je polevka presolena, nemusi mit michelinskou hvezdu, ne? A kdyz ctenare na zacatku nastvete tim rozstrankovanim clanku a jeste jim podsouvate sve nazory (...ktera by KAZDY chtel...), pak se nedivte, ze vam daji sezrat i drobnosti, ktere by jinak presli.
O to hůř. To by byla alespoň nějaká omluva.
Jak je vidět, milý Defendere110, toho lehce provokativního titulku jste se vyloženě chytil :o) Do Top 10 se vejde bohužel jen deset aut, což je vcelku logické... nemyslíte? P.S. Psal jsem o Corvettě C3 a nikoli C5, ale předpokládám, že to byl překlep.
Nie je nahodou zobrazena AC Cobra iba replika ?
Není to replika, jedná se o AC Mark VI CRS z roku 1998.
Pardon, Mark IV... :-) Je to tedy model od původního výrobce, byť modernější.
Tak aspoň to první místo mám :) jinak nic... Ameriky voničem, udělal bych top 10 pouze Evropa...
no, ty ses taky vonicem
Už zase to pitomý rozdělování na deset stránek, kdy už si konečně přestanete dělat z čtenářů dělat prd...Když už to chcete rozdělovat na víc stránek, abyste z toho měli víc peněz, tak mějte u těch aut tak 3x delší popis než teď nebo je dávejte aspon po dvou a s delším popisem.Todle je fakt děsný.
nuz treba nahrabat co najviac pageviews :)
To vskutku krasny vyber. Suhlasim s kazdym jednym kuskom. Strasne som chcel Deltu Integrale, ale to sa snad v normalnom stave neda zohnat...:-/
Ale da ja som videl na zraze v lucenci, aj s ochrannym ramom a nalepkami martini, ale aj to je nic tutok je svetopvy voz http://preview.turbosquid.com/Preview/2012/04/09__12_56... ...
1. BMW M3 E302. Toyota Supra Mk. IV3. Porsche 9114. Mazda MX-55. Mercedes-Benz 300 SL W1986. Chevrolet Corvette C37. Lancia Delta HF Integrale8. Lamborghini Miura9. Ford Mustang10. AC Cobra
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.