Děkujeme vám za přízeň, zůstaňte s námi

Vážení čtenáři,

rád bych vám jménem celé redakce AutoRevue.cz poděkoval za přízeň, kterou jste nám v letošním roce projevovali a stále projevujete. Náš magazín v posledních měsících trvale navštěvuje přes dvě stě tisíc českých čtenářů měsíčně, ke kterým se přidávají dalších desítky tisíc zahraničních, zejména slovenských návštěvníků.

Věřte, že si vaší důvěry velice vážíme a budeme se vám snažit i v následujícím roce přinášet co možná nejzajímavější články zaobírající se vším, co souvisí s auty i s vámi, jejich řidiči.

Víme, že zdaleka ne vše se nám letos podařilo, ne vše bylo ideální. Naše redakce prošla poměrně velkými změnami jak po stránce organizační, tak po stránce personální a nepovedlo se nám zrealizovat vše, co jsme si představovali. O našich nedostatcích ale víme a hned z kraje nového roku se vám pokusíme vynahradit to, co už jsme letos nezvládli.

Přeji Vám jménem mým i mých kolegů vše nejlepší do roku 2009. Pokud se rozhodnete pro koupi nového vozu, ať je ten správný. A pokud budete „jen” trávit další tisíce kilometrů na silnicích, ať se vyhnete všem nepříjemnostem.

Za redakci AutoRevue.cz

Pavel Janda
šéfredaktor

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků