Hoši z dílny Gemballa přichází s novou evolucí kultovního Porsche 911 Turbo. Jak vypadá, když se na něm pořádně zapracuje?
Kompletně přepracované sání, výfukový systém, nové přeplňování turbem Garret T035, nové ojnice, písty, hlava válců a objem 3,8 litru. To vše dává ve výsledku 850 koní a 935 Nm točivého momentu. Zcela neoficiálně se pak hovoří o stovce za 3,2 s a maximální rychlosti hodně nad 350 km/h.
Samozřejmě, že takový nárůst výkonu si žádá své. Když si odmyslíme styling, nalezneme na upraveném modelu přední spoiler, zadní křídlo a plně funkční zadní difusor. To vše má pomoci vozu snížit vztlak a zvýšit přítlak, tedy vůz má při vysokých rychlostech daleko více „sedět”.
Při takové úpravě je již dnes samozřejmostí brzdový systém s karbon-keramickými kotouči a samozřejmě i kompletně přepracovaný podvozek. Speciální tlumiče, pružiny a hlavně změněná geometrie se musí poprat s novou porci výkonu.
Cenu této vcelku extrémní úpravy zatím neznáme.
Gemballa Avalanche GTR 800 EVO-R