Nekompromisní tuner Hartge se s vozy bavorské automobilky BMW vůbec nemazlí. Stačí si jen vzpomenout, že tato firma vám namontuje motor z M5 do jedničkové řady a už asi začínáte tušit, s kým máte tu čest. Pojďme se podívat, co tato firma provedla modelu M6.
U Hartge zaujali obdobný názor, jako mám já: Když je BMW M6 nejrychlejším sériovým bavorákem, mělo by podle toho i jezdit... Proto inženýři odstranili elektronický omezovač rychlosti na limitu 250 km/h a sériové kupé tak s klidem atakuje rychlost 320 km/h. Bez omezovače ale vznikl drobný problém: vůz musí mít taková kola, která zvládnou rychlost kolem třístovky. Hartge to vyřešil paketem HARTGE CLASSIC 2, který obsahuje lehké třídílné disky o rozměrech 9,5 x 21 palců vpředu a 10,5 x 21 palců vzadu. Ráfky jsou obuty do pneumatik 255/30 ZR 21 vpředu a 295/25 ZR 21 vzadu.
Další úpravy na kupé obsahují: nové odpružení vozu mimo jiné sníží světlou výšku o 30 mm, přepracovanou masku, sportovní tlumič a chromované koncovky výfukového systému. V interiéru je multifunkční tříramenný volant, hliníkové nebo karbonové doplňky obložení, velurové koberečky s logem tunera nebo luxusní kožené čalounění.
Ostrý desetiválcový motor zůstal nedotčen, přesto už při pohledu na fotografii nebudete pochybovat, že máte čest s něcím výjimečným. A když si představíte toto zajímavé kupé v rychlosti 320 km/h, opustí vás jistě i poslední zbytky nejistoty...
Tip: Přečtěte si, jak model M6 vyladila firma Hamann.
Hartge M6