Dacia neponechává nic náhodě a po uvedení sedanu na pomezí malé a nižší střední třídy připravuje nejen kombi, ale také hatchback, který by měl být ještě levnější než sedan. Ten u nás začíná s relativně výkonným motorem 1.4 55 kW na ceně 199 tisíc korun. Druhým motorem v řadě je konstrukčně starší šestnáctistovka s výkonem 66 kW, později se přidá také nafťák (opět z produkce Renaultu) 1.5 dCi s výkonem 50 kW a točivým momentem 160 Nm.
Hatchback nemá nijak překvapivé linie, v podstatě byla jen „uřezána“ záď. Výsledek ale nevypadá vůbec špatně, ačkoliv celkově působí design poněkud zastarale a nemoderně podobně jako u sedanu. Musíme však brát v potaz, že Logan má velikost rozvoru srovnatelnou s vozy nižší střední třídy a nabízí se za velmi nízké ceny - a v takovém případě lze nad designem zamhouřit oko. Délku „useknutého“ vozu odhaduji na lehce přes 4 m, velikost zavazadlového prostoru pak na cca 300 l, což je v této třídě bezesporu nadprůměr.
Foto a ilustrace © Automedia