„Tyčkový“ rozvod OHV zřejmě neupadl v zapomnění. Na veřejnost pronikl nákres nového motoru Ford, který je součástí nově přihlášeného firemního patentu. Z něj je patrné, jak bude vypadat nová pohonná jednotka pro velké pick-upy FMC. Půjde o vidlicový osmiválec Scorpion s ventilovým rozvodem OHV a zdvihovým objemem 6,7 l. Tento patent lze využít pro vznětovou i zážehovou koncepci, ale vzhledem k tlakům na snižování spotřeby a emisí lze předpokládat, že přednost dostane spíše vznětová varianta. Nákres ukazuje kromě jiného čtyřventlilovou konstrukci, sací trakt vedený zvenčí a výfukovou soustavu s vestavěným turbodmychadlem vloženou mezi obě řady valců. O době nástupu osmiválce Scorpion zatím nemáme přesnější informace.
Velké pick-upy Ford nyní disponují osmiválci Navistar 5,4 l, které se vyrábí již takřka tři dekády. Do premiéry Scorpionu však bude třeba ještě tento agregát modifikovat. Očekává se uvedení jeho nové varianty s objemem sníženým na 4,4 l, která však bude výkonnější a o 20 % hospodárnější než ta dosavadní a stane se mostem vedoucím ke Scorpionu.