Test: Škoda Octavia kombi se vším všudy a ještě s mnohým navrch Petr Broža 11. ledna 2002 • 0:00 Testovali jsme Škodu Octavii kombi v té nejlepší výbavě. Co všechno si můžete do Octávie pořídit a jak se s takovým autem jezdí? Škoda OctaviaJak se jezdiloParádní motorLuxus za příplatekNepraktická handsfree Hlášení zelené vlnyNezasmykujeStřecha dělá problémy Poznámka: Počítač se hodíPár připomínekZa co vlastně platíte? interiér v kůži: 55 400 Kč ESP: 21 700 Kč autorádio Symphony, CD měnič: 24 500 Kč climatronic: 17 400 Kč (místo původní poloautomatické klimatizace) boční airbagy: 8 900 Kč multifunkční volant: 9 900 Kč tempomat: 12 000 Kč hliníková kola 16": 10 500 Kč elektricky ovládané střešní okno: 19 800 Kč podélný střešní nosič: 5 500 Kč signalizace vzdálenosti při parkování: 9 000 Kč tažné zařízení: 9 500 Kč xenonové světlomety: 22 500 Kč elektricky ovládané sedadlo řidiče: 23 300 KčAno i ne Škoda Octavia Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn. Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo Vstoupit do diskuze (60) AutoRevue.cz TestyŠkodaŠkoda OctaviaKombiŠkoda Octavia na Heureka.cz