De Tomaso SLC: další snímky a informace o studii pro Ženevu

Již před delší dobou jsme psali o tom, že legendární výrobce sportovních automobilů De Tomaso nejspíš vstane z mrtvých. A nyní se zdá, že tomuto cíli nestojí nic v cestě. Práva na značku De Tomaso totiž již před časem koupil někdejší šéf koncernu Fiat Gianmario Rossignolo a vloni v listopadu oznámil, že letos v Ženevě představí studii svého nového vozu, který se stane základem vznikající palety. Jen několik dní nato unikly první snímky, ale také informace o tom, že se novinka ponese jméno De Tomaso SLC.

Rossignolo tak již během několika týdnů vzkřísí značku De Tomaso, jež zkrachovala před sedmi lety. Během několika měsíců by měla nová paleta vozů De Tomaso čítat tři sériové modely, crossover, kupé a luxusní sedan. Označení SLC je zkratkou Sport Luxury Car a jeho karoserie vznikla u Pininfariny. První novodobé De Tomaso má zaútočit na vozy typu Lexus RX nebo BMW 5 GT a pod jeho kapotou se objeví paleta šesti a osmiválcových zážehových i vznětových motorů. Tak uvidíme, zde se panu Rossignolovi podaří jeho vizi uvést v život… 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
De Tomaso SLC - stane se symbolem vzkříšení slavné značky? 


 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků