David Coulthard dostal pokutu za rychlost, za volantem monopostu F1

Blbost vládne světu a je věčná, ale buďme klidní, nejen tomu českému. David Coulthard například nyní obdržel pokutu ve výši neuvěřitelných 20 000 liber (580 000 Kč) za překročení rychlostního limitu. Není divu, šlo o monopost Formule 1 a jel v něm opravdu rychle, smutné však je, že se tak stalo při exhibiční jízdě na uzavřené trati v indické Bombaji.

K dané situaci došlo na mostě Rajiv Ghandi Sea Link, kde je rychlost omezena na 100 km/h a místy dokonce na 50 km/h. „Pirátovi“ Coulthardovi zde však naměřili plných 261 km/h a to si žádá pořádný trest. Důvod? Že je trať uzavřená přece neznamená, že na ní neplatí rychlostní limit...

Pravý důvod ale bude asi trochu jiný. Zmíněná finanční částka odpovídá zadrženému depozitu, který tým Red Bull Racing před samotnou akcí složil a který se tak nyní stal jednou obří pokutou za rychlost. Zřejmě i v Indii znají pořekadla jako „ber dokud dávaj” nebo „co se dá, to se z ruky nevydá”...

David Coulthard zvítězil celkem ve třinácti Velkých cenách Formule 1 a svoji kariéru pověsil na hřebík na konci minulé sezóny. Stále však zůstává konzultantem týmu Red Bull Racing, u jehož zrodu stál a pro nějž se zúčastnil této propagační akce.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků