Datsun se opravdu vrací, má už i své logo

Představitelé Nissanu právě potvrdili, že kdysi slavnou značku Datsun skutečně obnoví. A takto bude vypadat její logo!

Až do přelomu 70. a 80. let minulého století používal Nissan pro své vozy značku Datsun na většině exportních trhů. Nyní se jméno Datsun vrací do hry a stane se rovnoprávným partnerem značek Nissan a Infiniti. Na trzích rozvojových zemí včetně Ruska, Indie a Indonésie se pod ním mají od roku 2014 začít prodávat zvláště levná auta.

Zajímavosti | Technika | Nissan | Názory | Datsun

Nissan obnoví značku Datsun

Oznámil to nejvyšší muž koncernu Nissan Carlos Ghost s tím, že hlavní součástí plánu na vzkříšení Datsunu je investice ve výši 33 miliardy jenů do továrny Cikampek poblíž indonéské Jakarty. V roce 2014 má dosáhnout roční kapacity 250 000 automobilů a zaručit pracovní místa pro 2 500 zaměstnanců.

Klepněte pro větší obrázek 
Takto bude vypadat logo vzkříšené značky Datsun
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 136 500 km
Cena: 85 000 Kč
Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 47 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 205 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků