Datsun se opravdu vrací, má už i své logo

Představitelé Nissanu právě potvrdili, že kdysi slavnou značku Datsun skutečně obnoví. A takto bude vypadat její logo!

Až do přelomu 70. a 80. let minulého století používal Nissan pro své vozy značku Datsun na většině exportních trhů. Nyní se jméno Datsun vrací do hry a stane se rovnoprávným partnerem značek Nissan a Infiniti. Na trzích rozvojových zemí včetně Ruska, Indie a Indonésie se pod ním mají od roku 2014 začít prodávat zvláště levná auta.

Zajímavosti | Technika | Nissan | Názory | Datsun

Nissan obnoví značku Datsun

Oznámil to nejvyšší muž koncernu Nissan Carlos Ghost s tím, že hlavní součástí plánu na vzkříšení Datsunu je investice ve výši 33 miliardy jenů do továrny Cikampek poblíž indonéské Jakarty. V roce 2014 má dosáhnout roční kapacity 250 000 automobilů a zaručit pracovní místa pro 2 500 zaměstnanců.

Klepněte pro větší obrázek 
Takto bude vypadat logo vzkříšené značky Datsun
Nissan Patrol 2.953
Rok výroby: 2003
Stav: 211 007 km
Cena: 175 000 Kč
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 194 000 Kč
Nissan Qashqai 1.598
Rok výroby: 2007
Stav: 129 441 km
Cena: 164 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek