Datsun naznačil podobu malého sedanu na podvozku Lada Kalina

Automobilka Nissan připravuje další model pro svoji staronovou značku Datsun. Určen bude zřejmě pouze pro Rusko.

(Aktualizováno: přidáno video)

Před dvěma lety společnost Nissan vzkřísila značku Datsun, jež má být něčím na způsob „japonské Dacie“. Prvním jejím modelem se stal kompaktní hatchback Datsun GO, následovaný záhy podobně koncipovaným, ale větším MPV Datsun GO+. Na 4. dubna tohoto roku je naplánována premiéra odvozeného sedanu, jenž by měl být určen zatím jen výhradně pro ruské zákazníky.

Klepněte pro větší obrázek
Připravovaný kompaktní sedan Datsun na první kresbě
 

K dispozici máme zatím pouze jediný snímek, z nějž je dobře patrná inspirace stylistů Nissanu dosud představenými modely Datsun GO a GO+. Předpokládá se, že pod karoserií najdeme mechanické skupiny modelu Lada Kalina a že vůz bude stát přibližně 13 000 dolarů. Prodeje nového kompaktního Datsunu by měly být zahájeny v druhé polovině letošního roku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Lada Kalina 1.596
Rok výroby: 2009
Stav: 59 055 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek