Staré časy, které se nevrátí. Celé auto vycházelo z jedné hlavy, komplexní inženýrské dílo. Naprosto technicistní přístup, který vyloučí všechno, co je navíc a pak vznikne něco, co se vlastně nedá už nijak zlepšit. Paradoxně u takových výrobků následný facelift většinou nic nezlepší, ale naopak zhorší. Obzvláště, když tento facelift tvoří už někdo jiný.
Škoda, že dneska už nikdo podobně nepřemýšlí. Udělat zajímavé a levné auto se prostě nenosí. Ze všech aut pro chudé jsou paradoxně dneska drahé stylovky a běžná produkce hledí jen na prodej. Přidáná hodnota žádná. Ty škaredé krabičky od koncernu - UP, Citigo a Mii, nemají nejmenší předpoklad stát se legendárním rozumným autem už jen proto, že za ty peníze se dají koupit lepší vozy. No když přimhouřím oči, tak možná Citroen C3 se dá sehnat za rozumný peníz v poměru stylu a užitné hodnoty.
Proboha!!!!!Topolino je myska a ne mickey mouse!!!!!!
No a také by se měla připomenoout další obchodní aktivita, protože z těch fiatů pak byli nejen poláci, ale také žigulíci a jejich následníci, když prodali licence do Sovětského svazu a začaůli to masově dělat v Togliati. A jezdí to u nás hojně dodnes...
jojo, zrovna jeden z lidicek v mem okoli porad jezdi v Zastave.. mozna se ji Srbove vyrabeji jeste dodneska anebo ji minimalne vyrabeli donedavna :-)To byl tez jeho pocin.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.