Dalších devět supersportů vedle sebe. GT-R tentokrát skončil až třetí

Možná si vzpomenete na video, které jsme sem dávali v září minulého roku. Magazín Motor Trend uspořádal takový pěkný srovnávací test jedenácti supersportů, mezi kterými nechyběla zvučná jména typu Ferrari 458 Italia, Lexus LFA nebo Chevrolet Corvette. Napoprvé ale ze všech nejrychleji zvládl sprint na ¼ míle Nissan GT-R.

Mercedes-Benz | Audi | Lexus | Ferrari | Porsche

Jedenáct supersportů vedle sebe. Podívejte se, kdo je nejrychlejší

Kolegové z Motor Trendu se rozhodli stejnou akci zopakovat (ne, opravdu jim vůbec nezávidíme), takže je na světě druhý díl. Opět je na startu Nissan GT-R a opět jsou kolem něj dost zajímavý soupeři typu Jaguaru XKR-S, McLarenu MP4-12C nebo dokonce Lamborghini Aventador. Kdo vyhrál tentokrát, na to už se podívejte na přiloženém videu.

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků