Další verze VW Golf dorazila na trh. V nabídce se objevil Sportsvan

Frankfurtský autosalon se stal kromě jiného také dějištěm premiéry Volkswagenu Golf Sportsvan. Ten se tehdy představoval jako koncept, ovšem na první pohled bylo jasné, že jde o sériové provedení, které aktuálně a celkem v tichosti vstupuje do prodeje. Prozatím na německém trhu, na tom českém by se ale měl taktéž brzy objevit.

Video | Autosalony | Volkswagen | Frankfurt 2013 | Design

Volkswagen Sportsvan alias Golf Plus je koncept v uvozovkách

Sportsvan nahradí Golf Plus. Oproti standardnímu Golfu je o 12,6 cm vyšší, o osm milmetrů širší, k dispozici dá posuvná zadní sedadla a maximální objem zavazadelníku 585 litrů (pokud je posunete zcela vpřed). Německá nabídka obsahuje motory 1.2 TSI (85 k), 1.4 TSI (150 k), 1.6 TDI (110 k) a 2.0 TDI (150 k).

Volkswagen | Premiéry | Frankfurt 2013 | Design | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Plus VII je zde: zatím mu říkají Golf Sportsvan…

Nejdostupnější Golf Sportsvan se základním benzinovým motorem, pětistupňovým manuálem a výbavou Trendline stojí 19 625 euro. Základní Golf osazený stejnou výbavou i motorem vyjde v Německu na 17 175 euro.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků