Další rychlostní rekord na ledu. Tentokrát „pouze“ 294,8 km/h

Není to tak dávno, co byl oficiální cestou oznámen rychlostní rekord na ledu. Audi RS6 si ve spolupráci s pneumatikami Nokian a testovacím jezdcem této společnosti Jannem Laitinenem opět připsalo prvenství, když na ledovém povrchu uhánělo maximální rychlostí 335,713 km/h. Dnes tu máme další podobný rekord. Tentokrát je z ruského jezera Bajkal, na svědomí ho má Nissan GT-R a dosažená rychlost je výrazně nižší.

Zajímavosti | Video | Technika | Audi

Audi RS6 s pneumatikami Nokian zvládlo na ledě 335,713 km/h

Konkrétně japonský supersport dosáhl na ruském zamrzlém jezeře rychlosti 294,8 km/h. Výkon to není tak působivý, jako v případě Audi RS6, nicméně je tu jeden podstatný rozdíl. Oproti zmiňovanému Audi je tento Nissan údajně zcela neupravený. Škoda, že se nikde nepíše, jaké přesně mělo auto pneumatiky. 

Video | Pneumatiky | Audi

Audi RS6 na pneu Nokian zajelo rekordních 331 km/h (+ video)

 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků