Další rychlostní rekord na ledu. Tentokrát „pouze“ 294,8 km/h

Není to tak dávno, co byl oficiální cestou oznámen rychlostní rekord na ledu. Audi RS6 si ve spolupráci s pneumatikami Nokian a testovacím jezdcem této společnosti Jannem Laitinenem opět připsalo prvenství, když na ledovém povrchu uhánělo maximální rychlostí 335,713 km/h. Dnes tu máme další podobný rekord. Tentokrát je z ruského jezera Bajkal, na svědomí ho má Nissan GT-R a dosažená rychlost je výrazně nižší.

Zajímavosti | Video | Technika | Audi

Audi RS6 s pneumatikami Nokian zvládlo na ledě 335,713 km/h

Konkrétně japonský supersport dosáhl na ruském zamrzlém jezeře rychlosti 294,8 km/h. Výkon to není tak působivý, jako v případě Audi RS6, nicméně je tu jeden podstatný rozdíl. Oproti zmiňovanému Audi je tento Nissan údajně zcela neupravený. Škoda, že se nikde nepíše, jaké přesně mělo auto pneumatiky. 

Video | Audi | Pneumatiky

Audi RS6 na pneu Nokian zajelo rekordních 331 km/h (+ video)

 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků