Další Porsche 911 R je na prodej. Stojí zhruba o 25 milionů víc

Porsche představilo letos v Ženevě model 911 R osazený atmosférickým šestiválcem o výkonu 368 kW (500 k), s manuální převodovkou a klidně i bez klimatizace. Auto vzbudilo velký zájem, takže celá série čítající pouze 991 kusů byla v podstatě okamžitě vyprodaná. Zájemci, na které se nedostalo, si ale i tak mohou svůj vysněný automobil pořídit, jen bude podstatně dražší. Aktuální nabídka počítá s cenou vyšší přibližně o 25 milionů korun.

Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Byznys | Porsche

Nechcete si koupit vyprodané Porsche 911 R? Stojí o 15 milionů více

Spekulanti, kteří si Porsche 911 R pořídili jenom kvůli tomu, aby ho následně mohli prodat, se objevili celkem rychle. Přibližně před měsícem byl jeden exemplář nabízen v přepočtu za 20 158 000 Kč, dnes tu máme další nabídku, která je ale ještě dražší. Najdete jí na ebay.com a minimální cena v přepočtu zní 29 617 434 korun. Porsche tento automobil prodávalo původně za 5 120 000 korun. Nabízený vůz stojí v Hamburku a samozřejmě je prakticky nový.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Porsche 911 R je verze stvořená pro řidiče. Ve výbavě nemusí být ani rádio, ani klimatizace, řazení je manuální, motor atmosférický, brzdy karbon-keramické a tak dále. Akceleraci na 100 km/h umí toto provedení za 3,8 s a nejvíce se rozjede na 323 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 75 406 km
Cena: 129 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2002
Stav: 116 802 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků