Další oplastované kombi na scéně. Citroën představil C5 CrossTourer

6 komentářů

Vana666
18. února • 17:39

Bez 4x4 k ničemu. Nebo i na ostudu pokud v zimě nevyjede kopec.

Franta
18. února • 17:42

Presne, stejne jako kdyz na horach vidim SUV bez 4x4 bezmocne pod kopcem nasazovat retezy... Proste to pusobi vic komicky az trapne na rozdil od " normalnich" aut

Antiautomat
19. února • 8:39

Ano ale potom s tou retazou a svetlou vyskou zajde urcite dalej ako ''normalne'' auto so 4x4. Navyse sa na rozdiel od tych ''normelnych aut'' nevysype na prvej klesajucej zladovatelej zakrute, kde mu bude jeho cele 4x4 na dve veci, auto sa mu ....Mame taku pod chatou a podobnych sampionov tam uz bolo dost a dost.To, ze je niekto tak nehorazne blby a vyberie sa do takeho terenu ci uz s autom, ktore ma brucho na zemi (ale ved ja mam 4x4!), alebo s dvojkolkou a nepribali si retaz je proste kazdorocna klasika.

Franta
19. února • 8:51

no tak asi jste nepochopil o čem se tu bavíme... ne o tom zda FWD,RWD + řetězy nebo 4x4.
Jde o to že působí směšně tato oplastovaná auta typu "allroad" nebo SUV bez pohonu 4x4 když zůstanou viset pod prvním zasněženým kopcem.
Mě se to auto líbí, ale kdyby mělo alespoň něco ve stylu haldexu, což přesně na tu chalupu na lyže/kola/psa stačí.

Antiautomat
18. února • 16:38

Celkom podarene, aj ked k tejto verzii by som bral skor tmavsiu farbu....no a samozrejme ten volant sa musi vymenit. Pekne. :-)

Michal
6. března • 16:50

Volant s pevným středem je úžasná věc. Nejen, že máš všechny ovladače po ruce a VŽDY NA STEJNÉM MÍSTĚ (na rozdíl od tzv.multifunkčních volantů, kde se ovladače otáčejí debilně s celým volantem). Citroën přišel s řešením pevného středu hlavně proto, že do něj umístil přesně tvarovaný airbag řidiče s mnohem lepší účinností. Zajímavé je, že kdokoliv přesedl k mému volantu s pevným středem z běžného vozidla, nikdo s ním neměl sebemenší problém.

Doporučujeme

Články odjinud