Další koncept na téma Audi Prologue je zvednutý hybridní Allroad

Další koncept Audi Prologue tentokrát jede do lehkého terénu s výkonem až 734 koní a s natáčením zadní nápravy.
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad

Tak, a příští generaci Audi A6 máme kompletní. Už jsme tu měli Audi Prologue jako velké kupé, následoval Prologue Avant v podobě kombi nebo spíše stylového modelu shooting-brake a nyní přichází přizvednutý poloterénní model Prologue Allroad.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Model Allroad zase posouvá řadu konceptů Proloque kousek dál a to ne jen výkonem. Příští generace Audi A6 je tak vlastně kompletně představena, i když do sériové výroby se ještě několik detailů změní

Audi představí koncept zvednutého Allroadu na autosalonu v Šanghaji a velikým lákadlem bude nové pojetí interiéru s celkem třemi integrovanými dotykovými displeji. Jeden je schovaný v panelu před spolujezdcem a ten tak může ovládat některé funkce vozu a zábavního systému.

Kombi | Premiéry | Audi | Ženeva 2015

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Pod kapotou pracuje dvěma turby přeplňovaný benzínový osmiválec 4.0 TFSI a k němu je připojen ještě elektromotor integrovaný do osmistupňové automatické převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekDvěma turby přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI s elektromotorem má celkový výkon 734 koní. To je na mix mezi rodinným kombi a SUV docela slušné, ne?

Celkový výkon hybridní soustavy dosahuje v tomto případě na hezkých 540 kW (734 koní) a točivý moment na 900 Nm. Zatímco je Audi Prologue Allroad schopné zrychlit na stovku za 3,5 sekundy, spotřebuje podle normy NEDC jen 2,4 litru na 100 km.

Video | Kupé | Premiéry | Audi | Hybridy

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Akumulátor uložený vzadu pod podlahou má kapacitu 14,1 kWh a umožňuje vozu ujet vzdálenost až 54 km čistě na elektřinu. Baterii lze nabíjet také bezdrátově.

Ještě se sluší dodat, že Audi Prologue Allroad jezdí na adaptivním vzduchovém podvozku a má nejen proměnný převod řízení, ale také aktivní natáčení zadních kol, což má pomoci stabilitě a ovladatelnosti.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků