Další dodávka v novém, aneb omlazený Peugeot Boxer na prvních fotkách

5 komentářů

ggh
19. dubna • 9:29

Mně na těchto moderních designech dodávek nejvíc štvou ty vysoko umístěné světla. Když za vámi taková dodávka jede nebo stojí na semaforech, nepříjemně to blyští do zrcátek. Tak to dopadá, když vzhled má přednost před funkčostí/bezpečností...

martin
18. dubna • 19:58

Tyhle dodávky jsou hodně špatně řešené. Ten kdo je navrhuje patrně vůbec neřešil praktické věci typu kam strčit petku s vodou, hrnek s kafem nebo jak ! Strčit eurovku naširoko z boku ! Nebo omezení výšky díky zadním vratům nebo i blbej zámek na zemi ve futrech, kterej se po pár položení plechu z rampy urve. Naprosto nesystémově rozmístěné uchyty kurtů už neřeším. Taky mě zajímá proč cca polovina těhle dodávek jezdí s blbě seřízeným světlometem u řidičovy strany (oslňuje).

Vladik
23. dubna • 8:57

Jak já s oblibou říkám: tyto dodávky jsou udělané z osobního vozidla (technologie) zvětšené nafouklé osobní vozidle tím pádem to má malou nosnost menší ložný prostor, ale třeba IVECO Daily je dělané jinak je to zmenšenina nákladního vozidla až do 7t, kdežto ostatní jsou legislativně do 3,5t a neoficiálně do 4,2t (dělané pro západní trhy zejména Německo).
Kdo by chtěl IVECO nebo FIAT stačí napsat na e-mail výše

Jozef Kostelansky
18. dubna • 19:08

Chcem byť šoférom na dodávke a užívať si ten luxus! :-)) Až na ten hluk.
Pár krát sa mi podarilo šoférovať na dlhších trasách Ducato a Renault Master (obe v XL verziách) a musím povedať, že je to úplne iný pocit ako na osobákoch. Na staršom Ducate sa veľmi páčilo, ako som musel veľa točiť volantom - hlavne na kruháčoch... Na novom Masteri sa točilo už podstatne menej.
S Ducatom som obiehal úplne v pohode - ľavou zadnou - aj v kopcoch. Master bol lenivejší, aj keď papierovo výkonnejší.

Michal
18. dubna • 19:53

Takhle jsem si loni vyzkoušel Peugeot Expert s 2,0 HDi a byla to paráda. Hlavně ten vysoký posaz a 163k motor :-D.

Doporučujeme

Články odjinud