Další Dieselgate? Renault svolá 15 000 dieselových aut kvůli emisím

21 komentářů

Perkins
19. ledna • 14:33

:-D:-D:-D:-D:-D.....a pořád dokola!!!! Přestaňte sazometný chrochtáky do osobních aut cpát a budete mít klid.
Zpět - automobilky za to vlastně nemůžou.
Dokud to tito lidé, (je mi jedno, že to za mnou někdo musí inhalovat a já mu kurv*m zdraví), budou kupovat...B-]

Dzambor
19. ledna • 16:49

Niečo mi o tom hovor. Brat ide kupovať väčšie aut (kvôli rodine) nie, aby si niečo kompenzoval, a keď obiehal automobilky tak, skoro všade mu ponúkali neuveriteľné motory 0,9, 1,2 príp. až 1.4 benzín, všetko s preplňovaním a výkonom pomaly 180 koní. Inak všetko len diesel. Jediná automobilka Mitsubishi mu vie dať auto s 2L benzínom bez turba a všetkých sračiek okolo a výkonom 110kw. Takže životnosť motora bude oveľa niekde ďalej než to čo sa ponúka aktuálne na trhu u iných výrobcov. Mne to príde, že za pár rokov budeme tie motory kupovať v Lidli vedľa chleba....

Platyn
20. ledna • 6:59

Ještě jste zapomněl na mazdu dvoulitr benzin a Toyotu 1.6 vvti výborný motor.😊

homer
19. ledna • 23:54

A tlačítkovej mobil s čb displejem bača neshání? Ty taky vydržely a nabíjely se jednou za tejden!

USA
19. ledna • 17:20

na slovensku fakt nekoupíš zadny jiny auto s objemem aspoň kolem 2 litru krome mitsubischi?

kosto
19. ledna • 18:30

Este v tejto kategorii Subaru, ale to je cenou asi tak 2x drahsie nez Mitsubishi. Predpokladam, ze pod pojmom vacsie rodinne auto od Mitsubishi je mysleny Outlander.

odstraneno 9810
19. ledna • 12:36

Tak nevím, jestli si nedělají legraci.
Ale jinak něco k dobru, včera technická s R. Espacem 2.2 dci
Emise: protože bylo ráno -6 st. a technická 5 km od baráku, tak auto totálně studené. Má digitální ciferník , asi 6 čárek ukazuje, že je motor zahřátý. Začalo se testování při čtyřech, pěti čárkách. Emise v žádném případě nezafungovali tak, aby se jim rozsvítila zelená kontrolka, že jsou OK, až teprve na čtvrtý pokus, kdy se motor zahřál na provozní teplotu – 6 čárek, tak emise OK.
Co to znamená: jezdit s dieslovým motorem do práce na vzdálenost 10 km je dalo by říci stupidita. Prostě a jasně je to neekologické, ale na toto zjištění nemusím studovat :-)

mpolan
19. ledna • 15:14

To je zajímavé, protože to máš přímo v rozporu s normovaným měřením, které se dělá na studeném motoru, který se během cyklu nestihne ani ohřát na provozní teplotu. Zejména ne diesel.

USA
19. ledna • 16:26

to bys musel před emisema několik hodin auto odstavit a natlacit ho tam rucne

odstraneno 9810
19. ledna • 15:54

No nevím, ale chtělo by to zapojit hlavu. Studený motor jede prvních deset, patnáct minut. Poté se přeci zahřeje na provozní teplotu, konstantní a autem přeci jedu hodinu, dvě, pět, deset (prostě a jasně celý den). To znamená, že průměrně přes devadesát pět procent času. A já budu měřit emise se studeným motorem. Trochu mimo ne? Přece jde o to, aby katalyzátor fungoval za provozní teploty.

tom
19. ledna • 14:54

To same benzinak. Dokud neni zahratej katalyzator, tak z toho taky litaj sr...y. A moderni benzinak se taky hreje dlouho, treba muj EB

USA
19. ledna • 16:25

studenej benzinak zvysuje bohatost smesi aby se katalyzator co nejrychleji ohral. navit tim snizuje NOx. proto taky vyssi spotřeba benzinaku nez se ohreje

odstraneno 9810
19. ledna • 12:37

Samo emise nezafungovaly... 3-[

Carlos
19. ledna • 11:56

Co jsou to velmi vysoké teploty? Nad 18,5 stupně? Aby se náhodou neukázalo, že funguje jenom při 18 stupních nastavených při normovaném testu.

ernie
19. ledna • 11:27

Dufam, ze Brusel vidi, ake realne su jeho poziadavky na emisie... :-P

USA
19. ledna • 16:23

benziny se do limitu vejdou
dokonce i nektere dyzly s SCR
většina dyzlu NOx vyrazne prekracuje, i o vic nez o rad.
požadavky na emise evidentne splnit lze, tak kde je problém??

Tom
19. ledna • 21:47

Problem je v tom, ze osobni doprava se na svetove tvorbe emisi NOX a CO2 podili radove v desetinach procenta. Jenze my, uzivatele osobnich aut jsme pro vsechny ty radoby ekofanatiky snadny cil, velmi tupa dojna krava, ktera vsechny tyhle ekonesmysly zaplati. Pokud maji zautocit na leteckou dopravu, lodni dopravu, nakladni silnicni dopravu tak az tak silni nejsou. Na prumysl utoci skrze tkzv emisni povolenky, kde je jasne videt, ze nejde o zivotni prostredi, jde o prachy... Pokud si muzes povolenky koupit, tak o cem jinem to je.
A pokrytecti amici jsou nejvetsi smejdi. Nejradeji by zalovali polovinu planety, ale kdyz dojde na podpis Kjotskeho protokolu o dodrzovani emisnich limitu, tak se jim jaksi nechce pripojit...

Kankunen
19. ledna • 10:56

1,6 dci je obzvlášť vypiplaný, aby splňoval pouze v laboratoři.

Petr
19. ledna • 12:07

Jedná se jen o seřízení nových Dci na nových autech,automobilka nepodváděla,byla tam niance mezi zahřátým a studeným Dci,ve skutečném provozu.Největší povodník je WV a EU.

USA
19. ledna • 16:21

niance?
studenej motor ve 3 pokusech se 2x vesel do limitu, ale ohradej nikdy.
a rekordni prekroceni bylo 25x.
vse v cyklu NEDC v laboratori, jen rozdil zahratej/studenej motor.
ze by v renaultu vůbec neuvazovali, ze se motor stihne ohrat??

Kankunen
19. ledna • 12:27

To jako při vývoji zapomněli na to, že se mění teplota. Je to prostě dokonale odladěno tak, že buď emise nebo výkon.

Doporučujeme

Články odjinud