Ať zruší neplacené úseky. Výjimky jsou tím pádem nepřípustné zvýhodnění místních. Např R4 u Čížové.
OK. Vybrat pražáky. Tam jsou rezervy.
Zvyhodneni mistnich ma svou logiku - odvedeni co nejvice dopravy mimo obytne ctvrti. V Popuvkach a v Brne by mohli vypravet, kdyz zlodeji zrusili tech par "bezplatnych" km.
1500 Kč je zadarmo.Každý den jezdím do práce 7 km a z práce také.Tedy po zavedení mýtného urazím jenom, do práce a z práce ročně 3000 km. Za 1km se jistě bude platit více než 1 Kč.Takže známka za 1500 Kč je zadarmo.
15 000 Kč je přiměřených. Bylo by na dálnicích volněji. Jízda po dálnicích není charitativní záležitost.
Těch 14 km denně je po dálnici.
Takže prý peníze půjdou do fondu infrastruktury. Ha Ha. Jestli vybrané peníze někam půjdou tak leda do chřtánu našich politiků, jejich kamarádíčků a dalších kamarádíčků. Jezdím s kamionem a za dva roky zdražili mýto snad už 3x a na cestách ani nikde jinde to není vidět. Dálnici D1 se vyhýbáme jak čert kříži, jednak protože jezdíme severní trasou ( Hradec Králové, Vysoké mýto, Olomouc) a když už po dálnici musím tak je to utrpení jak pro mě tak hlavně pro auto, které má vzduchové pérování. Tato rádoby dálnice se nedá srovnávat s dálnicemi nikde jinde v Evropě, prostě katastrofa. Jezdíme převážně Německo a tam platíme na 1 km o něco míň ale s nesrovnatelně lepřími službami, jako jsou odpočívadla záchody a o benzínkách a Hofech ani nemluvě. Když například v Německu se začnou v silnici tvořit koleje ( které jsou u nás na 80 procentech cest) už je na silnici značka s upozorněním a můžete si být jisti že do půl roku dálnici budou opravovat, ale tím způsobem ne jak u nás že vyrýpnouu 5 cm vrstvu, ale vezmou třeba celou cestu do 3 metrů hloubky a cestu dělají úplně novou. Hold tam peníze vybrané za mýto jdou opravdu do dálnic a silnic a ne jak u nás kde nám to sice tvrdí, ale penězi za silnice lepí akorát díry v rozpočtu a svoje průsery ať už je to Vondra, Hřebíček nebo jinej rádoby vládce - ekonom
"...ale vezmou třeba celou cestu do 3 metrů hloubky a cestu dělají úplně novou...":-Dkvuli vyjetym kolejim? To nemuzete myslet vazne...:-D Treba tomu bagristovi preskocilo... Mimochodem,jezdit po reichu je IMO taky zazitek, minimalne tretina trasy jsou vzdy opravovane useky, a ty opravene nevypadaji lip, nez ty u nas... Ale je to "zadarmo", o kdyz dlouho nebude,inemci se ucej pocitat... Jinak me osobne cena DZ zas tak nevzrusuje, oproti zemim, kde se plati km myto, je to zadarmo, utratim vic za vodu do ostrikovace...:-) Za jednorocne ujetejch 900km po HR dalnici dam vic, nez u nas za rocni znamku, a okolo je to podobny (IT, FRA)...
Za tohle by měl jít někdo do blázince a pak viset.
Srovnávat cenu dálnice s Itálií, kde mají minimální mzdu 50 tisíc s námi, kde máme 8, to je vážně něco. No politici, kteří mají miliony na kontech to asi neřeší.Dělat politika to je dneska nejlukrativnější zaměstnání.
ale nejde o průměrný plat,ale jde hlavně o KVALITU těch dálnic !!! Na D1 by se nemělo platit vůbec nic !!! To je katastrofa,a když dali volům moc tak ať se nediví,že jsme tam kde jsme !!!
Tak jednak tech 50 tisic je vice nez je italska prumerna mzda natoz minimalni (prumerna mzda v Italii je pouze cca dvojnasobek te ceske, Italove maji jedny z nejnizsich mezd v ramci vyspelych zemi vubec) a jednak vyrazne drazsi dalnice maji i zeme jako je Polsko nebo Chorvatsko, ktere jsou jeste chudsi nez CR.
A že ten chlapec na ministerstvu zapomněl na porovnání ceny dálniční známky v Německu. Ještě, že si na ně vzpomněl při návrhu na zavedení europlaket. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.