Dálnice D8 u Prackovic zůstane zúžená i po konci března. Zřejmě do května

Od samotného otevření posledního zbývajícího úseku D8 je jeden pás v délce 2,5 kilometru uzavřený. Bude to tak i po konci března.

Jeden ze dvou pásů nového úseku dálnice D8 u Prackovic nad Labem, který je uzavřený od samotného okamžiku otevření v polovině prosince, zůstane pro běžnou dopravu neprůjezdný i po 31. březnu. To je přitom datum, o kterém představitelé ministerstva dopravy i ŘSD několikrát mluvili, a které je stále uvedeno na serveru dopravniinfo.cz. Ten spravuje právě ŘSD. 

Autorevue.cz to prozradil mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Jan Rýdl. "V současnosti nesignalizují měření u Prackovické estakády žádné problémy, přesto se nám jeví výhodnější dokončit nejprve všechny práce," sdělil Rýdl.

Podle něho se v současnosti vzájemně provazují instalované piloty a následovat bude ještě injektáž.

Podle Rýdla je vhodné na dokončení prací počkat i proto, že zatím se ve zúženém úseku netvoří žádné výraznější dopravní komplikace, ani se tam nestává zvýšené množství dopravních nehod.

Jedná se o úsek dlouhý dva a půl kilometru, který se nachází v okolí takzvané Prackovické estakády. Mezi kilometry 55,7 a 58,2 je uzavřený dálniční pás ve směru na Drážďany. V obou směrech se tedy po polovině dálnice jezdí pouze jedním směrem. Platí navíc omezení šířky vozidel na maximálně 3 metry a rychlost je snížena na pouhých 60 kilometrů v hodině. 

Galerii z příprav na otevření D8 najdete zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 125 423 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků