Daihatsu Move Conte: čistokrevný japonský prcek

Japonská automobilka Daihatsu, která je známa především svými kompaktními modely do města, odhalila svůj nejnovější model Move Conte, jež kráčí v šlápějích svých předchůdců. Novinek v tomto případě není mnoho, avšak díky novému uspořádání interiéru je nový model komfortnější a působí prostorněji. Co se ale dozajista nezměnilo je tradiční „krabicovitý“ design modelu Move, který si získal oblibu zejména na domácím trhu.

Nabídku motorů tvoří dvojice tříválcových agregátů - atmosférická verze s označením KF-VE disponuje výkonem 58 koní a výkon přeplňované verze činí 64 koní. Toyota, která je 51 procentním vlastníkem Daihatsu předpokládá, že ročně prodá kolem 50 tisíc těchto modelů. Základní cena (bez daně) byla stanovena na 990 000 yenů (zhruba 150 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Daihatsu Move Conte
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2007
Stav: 117 463 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků