Daihatsu Move Conte: čistokrevný japonský prcek

Japonská automobilka Daihatsu, která je známa především svými kompaktními modely do města, odhalila svůj nejnovější model Move Conte, jež kráčí v šlápějích svých předchůdců. Novinek v tomto případě není mnoho, avšak díky novému uspořádání interiéru je nový model komfortnější a působí prostorněji. Co se ale dozajista nezměnilo je tradiční „krabicovitý“ design modelu Move, který si získal oblibu zejména na domácím trhu.

Nabídku motorů tvoří dvojice tříválcových agregátů - atmosférická verze s označením KF-VE disponuje výkonem 58 koní a výkon přeplňované verze činí 64 koní. Toyota, která je 51 procentním vlastníkem Daihatsu předpokládá, že ročně prodá kolem 50 tisíc těchto modelů. Základní cena (bez daně) byla stanovena na 990 000 yenů (zhruba 150 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Daihatsu Move Conte
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota RAV4 2.231
Rok výroby: 2006
Stav: 133 880 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

23.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků