Daihatsu Mira Cocoa: čistě ženská záležitost

Na první pohled se může zdát, že všechna japonská městská auta jsou doslova na jedno kopyto. Vyznačují se svými hranatými „krabicoidními“ tvary, malými motory a většinou i možností připlatit si za pohon všech čtyř kol. Je přitom úplně jedno, zda podobný model vyrobí Daihatsu, Suzuki nebo Mazda, všechny se podobají jak vejce vejci. Malou výjimkou je však novinka od Daihatsu s „něžným“ názvem Mira Cocoa a to i navzdory tomu, že splňuje takřka všechna výše zmiňovaná kriteria.

Nové mini od Daihatsu je přitom vyrobeno speciálně pro ženy, což nenaznačuje už jen samotný název ale i vnější a vnitřní provedení. Mira Cococa má uvnitř nabízet maximální komfort, čemuž jsou přizpůsobeny téměř všechny prvky od tvarování sedadel až po rozmístnění ovládacích prvků na palubní desce.  Zevnějšek má podle tvůrců znázorňovat ženské emoce, působit přitom něžně a nenuceně, což zajisté i bude mj. i pro pohonnou jednotku ukrývající se pod kapotou.
Daihatsu Mira Cococa je k dispozici s jediným agregátem a to 660cc tříválcem s výkonem 58 koní a maximálním točivým momentem 65 Nm, přičemž standardem je čtyřstupňový automat. K dispozici je přitom i verze s pohonem všech čtyř kol. Automobilka plánuje ročně prodat zhruba 3 000 kusů těchto vozidel, na trhák to tedy nevypadá...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Daihatsu Mira Cocoa
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků