Daihatsu Mira Cocoa: čistě ženská záležitost

Na první pohled se může zdát, že všechna japonská městská auta jsou doslova na jedno kopyto. Vyznačují se svými hranatými „krabicoidními“ tvary, malými motory a většinou i možností připlatit si za pohon všech čtyř kol. Je přitom úplně jedno, zda podobný model vyrobí Daihatsu, Suzuki nebo Mazda, všechny se podobají jak vejce vejci. Malou výjimkou je však novinka od Daihatsu s „něžným“ názvem Mira Cocoa a to i navzdory tomu, že splňuje takřka všechna výše zmiňovaná kriteria.

Nové mini od Daihatsu je přitom vyrobeno speciálně pro ženy, což nenaznačuje už jen samotný název ale i vnější a vnitřní provedení. Mira Cococa má uvnitř nabízet maximální komfort, čemuž jsou přizpůsobeny téměř všechny prvky od tvarování sedadel až po rozmístnění ovládacích prvků na palubní desce.  Zevnějšek má podle tvůrců znázorňovat ženské emoce, působit přitom něžně a nenuceně, což zajisté i bude mj. i pro pohonnou jednotku ukrývající se pod kapotou.
Daihatsu Mira Cococa je k dispozici s jediným agregátem a to 660cc tříválcem s výkonem 58 koní a maximálním točivým momentem 65 Nm, přičemž standardem je čtyřstupňový automat. K dispozici je přitom i verze s pohonem všech čtyř kol. Automobilka plánuje ročně prodat zhruba 3 000 kusů těchto vozidel, na trhák to tedy nevypadá...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Daihatsu Mira Cocoa
Mazda 3 1.999
Rok výroby: 2010
Stav: 119 196 km
Cena: 170 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 120 530 km
Cena: 185 000 Kč
Mazda CX 2.261
Rok výroby: 2008
Stav: 173 299 km
Cena: 145 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků