Daihatsu Materia Inden Design: ledový čertík

Renomovaní evropští ladiči nezapomínají čas od času ani na skutečné exoty. Inden tentokrát místo Ferrari upravil Daihatsu...

Německá ladičská společnost Inden-Design je známa především svými projekty vycházejícími z exkluzivních vozů Ferrari nebo Mercedes, nyní však představila svoji sadu úprav určenou pro Daihatsu Materia, jež se prodává pouze v některých evropských zemích za ceny pod 15 000 eur. Při pohledu na hranatou, bíle lakovanou karoserii tohoto vozu je pozorovateli jasné, proč tento vůz u Inden-Designu nazvali Icecube, tedy kostka ledu. My bychom se přiklonili spíše k českému „čertík v krabičce”, ale když už je oděn v bílé, tak alespoň ledový čertík...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Daihatsu Materia dostalo řadu nových prvků. K mání je čtveřice nových povrchových panelů, jež se připevňují na ty stávající, dále si všimneme světel pro denní svícení a nového zadního nárazníku s difuzorem. Pozměněna byla zpětná zrcátka, dveřní kliky a lišta na výklopné zadní stěně jsou vyrobeny ze skutečných uhlíkových kompozitů.

Trojdílné lité ráfky BBS byly upraveny speciálně pro použití ve voze Daihatsu Materia, mají rozměry 8,5x18 palců vpředu a 9,5x18 palců vzadu a sada vás přijde na 5 800 eur. Obouvají pneumatiky o rozměrech 215/35 R18, resp. 225/35 R18. Úprav doznal zadní diferenciál, motor dostal nový výfukový trakt s dvojicí leštěných koncovek a zvláštními katalyzátory.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér se vyznačuje řadou ozdobných prvků vyrobených z imitace stříbřitých uhlíkových kompozitů nebo čalouněním Alcantarou, jež se nachází v okolí přístrojového štítu, loketních opěrách ve dveřích i na obkladech sloupků. Středové konzoli vévodí rozměrný displej audiosoustavy Phillips kombinované s navigačním systémem.

Ačkoli lze výše popsané prvky objednávat samostatně, jejich úhrnná cena v sadě je dražší než celé auto, u Inden-designu si za ni řeknou o 20 200 eur. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Daihatsu Materia od Inden Designu
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků