Dähler se podíval na BMW X5 M. Výsledkem je stovka za 3,8 s

BMW X5 M coby jedno z aktuálně nejrychlejších SUV na trhu je vděčným objektem zájmu různých úpravců. Je to pár dnů, co se objevily informace o úpravě od G-Power, kdy se výkon dostal na sedm stovek koní. Dnes tu máme variantu od německé společnosti Dähler a ani ta s koňmi pod kapotou nešetří.

Tuning | SUV | Sportovní auta | BMW | Design | BMW X5

BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

Jak už to tak chodí, k dispozici je více variant. Konkrétně dvě. Ta první zvýší výkon na 488 kW (664 k) a točivý moment zvedne na 820 Nm. Taková X5 pak dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,9 s a maximální rychlost je omezena na 305 km/h. Pořád vám to nestačí?

Testy | SUV | Sportovní auta | Fascinace | BMW | BMW X5

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Pak můžete sáhnout po druhé variantě. Ta ještě dále navýší výkon motoru na rovných 500 kW (680 k), točivý moment dosahuje na 860 Nm. Maximální rychlost se ovšem nezmění a čas zrychlení na 100 km/h by se měl zkrátit o další desetinku na konečných 3,8 s.

K vyššímu výkonu můžete dále přidat také klasické věci typu disků o velikosti až 23 palců, nerezového výfuku a řady úprav v interiéru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků