Dacia Sandero uveze totéž co BMW 760iL, při méně než poloviční hmotnosti

52 komentářů

neodborník
6. července • 18:58

Kilo zlata, nebo metrák hnoje. co je víc ? Anebo je to jenom okurkami a jejich sezónou ?

LOL
7. července • 17:24

samozřejmě metrák hnoje. S tím se dá pohnojit, mít větší úrodu. Zlato se nedá jíst a kromě elektroniky moc využití nemá. :-P

jogurt
7. července • 21:52

Typické. Překvapila by mě jakákoli jiná odpověď.

defender110
9. července • 11:42

A tys pochopil co tím chtěl říct??? To by mě překvapilo.

jogurt
9. července • 19:51

Jsem si jist, že pocit převapení ti způsobí i daleko jednodušší proces.

Jjezevec
6. července • 10:52

A při nárazu do Molitanové zdi BMV jen odskočí, kdežto Dacia se sroluje jako piksla od Coca-coly. Bohužel v ní někdo sedí....!!!!

abdul
5. července • 23:33

Docela vtipné srovnávat dva vozy z naprosto rozdílných tříd a doufám, že to tak autor i myslel :-). Je zbytečné asi někomu vůbec vysvětlovat rozdíly mezi zmíněnými automobilkami, protože dnes se každý dívá jen na to, jak to vypadá, jestli to má v základní výbavě klimatizaci a za kolik to jezdí plus mínus. Nikdo už se nezajímá o věci např. technické zpracování, bezpečnostní prvky (a tím nemyslím madla nad dveřmi), spolehlivost, atd. atd.. Každý vidí jen: "NOVÉ auto", "v pěkné barvě" za 150 000 nebo kolik takový krám stojí - no kdo ti to dneska dá!!! Přál bych Vám vidět, jak vypadají tyto auta pod karoserií ve srovnání třeba s vybraným BMW a hlavně jak vypadají pak po bouračce.

Fantomas
6. července • 9:48

Tak udělejte test. Stoupněte si před prodejnu, kde se prodávají třeba Dacie a zkuste to lidem, kteří si ji jdou koupit, rozmlouvat a zkuste je přesvědčit, že by si na občasné dojetí třeba do města na nákup rozhodně měli koupit auto za tři miliony. Schválně za jak dlouho vám zavolají záchranku :-)

jogurt
6. července • 20:53

Nezavolají. Dají mu pěkně po dělnicku do držky.

rumprstumpr
5. července • 23:30

no to si děláte srandu? tohle je článek o hov.. - jabka a hrušky(ze zlata) :/
NIKDO tady netvrdte že ten kdo má na káru za 4miliony by jezdil v Dacii-ten ani neví že něco jako Dacia existuje....
Jedno je konstruováno jako plechovka co se má podobat autu vyrobeného z plechu tak tlustého že je skrz něj proti světlu vidět a vizitkou je mini cena a to druhé je "ze zlata" konstruované pro maximální luxus a pohodlí cetujících s velkou šancí že když už dojde k bouračce tak z BMW vylezou lidi živí a vizitkou je kvalita zpracování a komfort
srovnám jen odvětrávané masážní sedadla v BMW a židle v Dačii :D :D
to prostě nejde :D

jogurt
6. července • 20:50

Nechápeš vobyčejnýho člověka hňupe. Ten nechce masážní sedadla. Ten se chce kochat tím, jak levně koupil dacii, pennyšpekáčky, tescojogurt, petflaškavíno, lidlpivo a jiné imitace.

LOL
7. července • 12:00

Už to přestaň hulit, půlka národa dnes taktak uškudlí na tu dacii, ti lidi řeší, jak schrastit 150 tisíc a zda si za ně pořídit funglovku nebo olítaný střep.

rumprstumpr
10. července • 19:16

tahle diskuze je o tom že když budu mít pár milionů na auto tak nebudu jezdit v Dacii!!!!nejsem žádnej zazobanec!!! a nehulim ty vejhulko...- ano mám olítanýho Pašíka ,ale Dacia je prostě tragedie-pracovní auto o.k.,ale o pohodlí a bezpečnosti se nemůžem ani bavit a spolehlivost taky není žádnej zázrak...
Měl sem tu čest s Loganem 1.1 mpi(tuším) a to radši Š120,nebo Trabanta!-okna manual,servo nikde,brzdy bláto a odhlučnění? ve 130km/h sem si připadal jak když sedím venku na kapotě...(90km/h nebylo o moc lepší) na motoru 1.1 není co komentovat...
druhý pokus o zlepšení reputace Dacie byl Duster-je vidět že je to "něco" trochu jiného než Logan,ale odhlučnění je opět minimální ,pohodlí o něco lepší,jízdní vlastnosti taky žádná sláva a výběr motorizací je minimální
+ je že 4x4 funguje v terénu vážně dobře a v téhle cenové kategorii nemá konkurenta
nej mínus je antikorozní úprava-za pár let bude skrz ty dačie prosvítat sluníčko plechama a z krash testů jde strach...

jogurt
7. července • 21:50

Je komické pozorovat tu půlku národa když v sobotu drancuje kaufland a ten metrák šmejdu pak nakládá do své zánovní dacie....

defender110
9. července • 11:39

Ty si tak blbý, jak daleko vidíš, zakomplexovanějšího maloměstského čecháčka jsem neviděl. Ale budeš asi king ,že? Nejspíš jezdíš v olítané oktávce za 50 tis a machruješ tu. A nějak to kolem toho Kauflandu znáš. Je jasné kam jezdíš. A to proto, aby si měl na uživení a servis te staré vyběhané plečky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
9. července • 19:47

:-D:-D:-D už je ti líp?

Tonda
8. července • 0:37

Jogurte ty jsi buď provokatér nebo máš místo mozku jogurt,nejdřív napíšeš že je to pitomý článek a pak je tu třetina příspěvků od tebe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
8. července • 3:01

A to jako pod pitomým článkem nemůže být zábavná diskuse? Dacia je vždy magnet na sociopaty a proletáře a ti mě fakt baví.

defender110
9. července • 11:40

Nech si někdy změřit IQ. Možná budou všichni v šoku , že může jít i do mínusových hodnot.

jogurt
9. července • 19:50

IQ se měří? To jsem nevěděl. A čímpak? Kalibrovaným IQmetrem?

kk
5. července • 15:13

ze uspokoji naroky.. blbost. kazdy by si rad kupil BMW 7. Daciu si ludia kupuju, lebo nemaju na lepsie. to je vsetko.

Vagi
6. července • 9:23

Dacia Sandero za bratru 240tk se ti zdá málo? (1.2 na LPG, navigace, klima) Za tyhle peníze radši vzít například Fabii, která je zpracováním o několik tříd jinde a i v jízdních vlastnostech to bude jiný kafe.
Takže nesouhlasím, že si lidi kupují Dacii, jelikož na nic lepšího nemají.

jogurt
6. července • 10:34

To jsi ale zabřednul do složité sociálně-filozofické tématiky. Poptávka po lowendu nemá ekonomický základ. Kdyby měla, lowend by byl neprodejný. Jeho úspěšnost není založena na primitivní kalkulaci efektivity E=((pořizovací cena - prodejní cena ojetiny)+(provozní a udržovací náklady))/životnost, což je ještě zjednodušený postup nezahrnující užitnou hodnotu, emotivní hodnotu a společenskou přiměřenost. Prostým výpočtem i zjednodušeného vzorce zjistíte, že pořizovací cena vozu je v podstatě zcela bezvýznamný parametr.

asdf
6. července • 10:59

Jenže z tohoto hlediska ta dáčka na LPG bude mít efektivitu tak by woko 3 - 4x větší než ta Fabie. 8x větší než Fabie s potkaným TSI. Ta Dacia běžnému uživateli (důchodce, víkendový řidič z vesnice, nebo krysa) patnáct let vydrží jen s běžnou údržbou.

jogurt
6. července • 20:46

A jak jsi dospěl k tomu 3-4x vyšší? Oni ti v daciaservisu zaplatí 5000 když tam ten zázrak přivezeš na výměnu oleje? Protože prodejnost = zůstatková hodnota toho auta po 8+ letech v provozu bude téměř nulová.

Fantomas
5. července • 16:24

To je jako napsat, že lidé pijí pivo, protože nemají na Whisky.
Ne každý touží po drahém BMW.

Ron.Jeremy
5. července • 19:11


Špatné srovnání. Spíš lidi kvůli ceně pijí tuzemák z likérky "Slepý drak", místo dvacetileté whisky, když zachováme alespoň jeden srovnávaný element.

Fantomas
5. července • 21:46

Ale tady přece vůbec nejde o cenu, ale o to, že spousta lidí pije pivo, protože jim chutná, nebo prostě stačí a o whisky nemají zájem (a někteří ji dokonce neradi). A tak stejně jako by všichni nepili whisky, tak by si všichni nekoupili drahé BMW.

Ron.Jeremy
6. července • 22:01

Znovu píšu - srovnání pivo s tvrdým je nesmysl. V příměru k autům je to jako srovnávat osobní auto s jezdícími schody. Je třeba srovnat dvě kvalitativní kategorie téhož, proto jsem uváděl tuzemák a whisky. A v tomto případě by mě zajímalo, kolik pijanů :-) by si při možnosti výběru mezi tuzemákem a dvacetiletou whiskey vybralo ten tuzemák, pokud by si ho neplatili, nebo jim byl nabídnut za stejnou cenu.
Chápu ale, že i ona Dacia má oproti 7er a podobným top-class vozům jisté výhody, které do jisté míry plynou právě z nižší ceny:
- Závist sousedů, topic #1 v Čechách. S Dacií nejspíš nebudete budit v sousedech velké emoce vyústivší ve vandalismus, a bude také méně lákat zloděje.
- Jednoduchost kontrukce. Spoustu věcí opravíte jednodušeji, než na přetechnizované vlajkové lodi, a také bude nejspíš méně choulostivá na zacházení či zhoršené podmínky.
Ale jinak pokud bych si osobně měl vybrat, čím budu cestovat, zvolil bych si rozhodně 7er/S-klasse/A8...

abdul
5. července • 23:43

Ne, tady rozhodně nejde o cenu :-D

fogel
5. července • 22:16

ale panáčka by si občas dali

jogurt
5. července • 10:46

Pane Duchoni, to máte tak těžkou tvůrčí krizi, že píšete takhle pitomé články?

Tonda
5. července • 14:09

Je to docela zajímavé zamyšlení,že několikanásobně dražší auto neodvede žádnou práci navíc. Spotřebovat tolik paliva jen na pohyb prázdného auta,co na to ekologové v Bruselu?

Fantomas
5. července • 16:20

Jaké zamyšlení? Cena auta a odvedená práce spolu přece vůbec nijak nesouvisí.

Šákul Ředkvička (pota)
5. července • 15:57

Navíc ne, ale jinak - pohodlněji, rychleji...

fogel
5. července • 17:49

V dnešním provozu,při našich rychlostních limitech,stavu dálnic to tak horké zase nebude.

Šákul Ředkvička (pota)
6. července • 7:06

Dnešní provoz = více aut = hůře se předjíždí - více výkonu pomůže.
Špatný stav silnic - pomůže lépe utlumený podvozek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tonda
6. července • 8:34

Majitel Dačie je obvykle pracující člověk a ten když po šichtě popojíždí v kolonách u průmyslové zóny maximálně 30-40 km/h tak nějaký výkon asi neřeší.

jogurt
6. července • 10:21

Opravdu vážně pochybuji, že typický majitel Sandera jezdí do práce autem.

defender110
8. července • 14:00

A jak asi? Ono totiž ne každý majitel Dacie je socka co nemá na benzín. Víme?? asi ne.

jogurt
9. července • 19:49

Zkus zapnout mozek a přemýšlej, kdo je typický kupující lowendových nových vozů, kolik, kam a za jakým účelem asi jezdí, jak dlouho si auto podrží a jak, komu a za kolik ho pak realizuje na secondhandovém trhu. Chápu, příliš složité, ale zkus to.

jogurt
5. července • 18:43

Bude to stejný rozdíl, jako když doma spíte na kvalitní posteli nebo na pryčně. Obě unesou stejně.....

Ondřej
5. července • 14:18

Nic, koupí si Audi A8 s osmiválcovým dieselem ;-) Ten má tabulkovou spotřebu jako Dacia.

fogel
5. července • 12:55

život je otázkou priorit...

jogurt
5. července • 18:40

Jistě. Pokud budete mít za sebou 1000km cestu Dacií a na zpáteční si můžete vybrat totéž nebo BMW 7, priority se dost rychle zformují.

fogel
6. července • 9:00

co takhle zkusit tuto vzdálenost letecky

jogurt
6. července • 10:19

Jasně, třeba z Pescary do Zlína. Autem 11 hodin, Dacií 14 hodin plus den rehabilitace, letadlem dva dny plus zbytek autem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fogel
6. července • 19:43

Dobrá tedy,dík za radu,jdu si koupit 760,aby mě jednou ročně,kdy jedu na dovolenou nebolela prdel.

jogurt
6. července • 20:42

Jsou tací, co jezdí po Evropě velmi často. V řadě případů je to letadlem buď značně komplikované nebo téměř nemožné - viz onen příklad Pescara-Zlín. Ti si určitě budou vážit jiných hodnot než toho, jestli rumunský křáp uveze 570kg a stojí 8000€, to je pro ně zcela nepodstatný argument. A rozhodně zamíří nejméně do vyšší střední.

Michal
5. července • 21:10

Nebo na dovolené 17 kg přiberou a proto by je už Dacia neuvezla :-D.

asdf
5. července • 7:49

Osobní auta nad jednu tunu zakázat B-]

jogurt
5. července • 10:44

Jasně. Vyřeší se tím postupné přelidňování planety.

Doporučujeme

Články odjinud