Palec nahoru, tahle Dacia odvádí přesně to, co za ty prachy odvádět má a na nic si nehraje. Ne jako Toyota GT-86 :-P
Srovnávat tahle dvě auta může snad jen automobilový analfabet. Ne že bych byl příznivcem sporťáků - to ani náhodou, ale taky by mě ani náhodou nenapadlo toto auto dávat do protikladu s recenzovaným
To jediné, co je v mých očích proti Dacii, jsou crash testy (a smrad v novém autě) ...
Crash testy? Staré Sandero s bočními pytli mělo 31 bodů v NCAP, Oktávka má 27, SX4 29, fabia II 32....nové Sandero má boční pytle jako standard, takže žádná hrůza to není..jsou to prostě poctivé 4*...
Octavia opravdu má 4 hvězdičky podle staré metodiky, Fabia taky, jen nový Superb a Romster mají 5 podle staré metodiky. Podle nové pak ale má Rapid i Yeti 5 hvězdiček. Jenže - i když Škoda asi není v bezpečnosti úplně na špičce, je to pořád o jednu až dvě hvězdičky lepší ...Dacia: podle nové metodiky: Lodgy a Duster - 3 hvězdičkypodle staré metodiky: Sandero a Logan - 3 hvězdičky
Špatně se díváš nebo neumíš číst, nové sandero ještě testy neprošlo ale asi nebude horší než 1.generace a tá má s bošními pytli 31bodů a to jsou solidní 4* dle stejé metodiky podle keteé byla hodnocena Oktávkba, Fakba II nebo třeba Golf 5 (33bodů). nebo snad tvrdíš, že bezpečnost Oktávije nebo Golfu V je nějaká hrůza a nutně potřebuješ 5´dle nejnovější metodiky?
No, dívám se na oficiální stránky NCAP:http://www.euroncap.com/results/dacia.aspx... a ať koukám jak koukám, tak tam pořád u předchozí verze Sandero vidím 3 hvězdičky a 24 bodů za ochranu dospělých.
tak pořádně čti, všechno, staré sandero má bez bočních pytlů 3 a bočními 4. a tečka nevím o čem se bavíme.
Protože jsi debil. 3 hvězdičky to mělo BEZ bočních airbagů. 4 s bočními airbagy. A ty jsou již v novém Sanderu standard.
Tak to se koukni ještě jednou, protože diskuze je o verzi s bočními airbagy, tedy se Safety Packem, který byl za buď za malý příplatek nebo přímo standard ve verzích mimo tu úplně základní.http://www.euroncap.com/tests/dacia_sandero_2008/... ...
Dacii si kvůli vůni nového auta opravdu člověk nekoupí. Rumunský ještě jdou, ale ty z maroka, to je pošušňání :-D:-O
Prijde mi ze Skoda uvolnila misto na trhu Dacii. Kdyby mela Felda lowcost nastupce, nemusela by se Dacia s Loganem vubec chytnout.
Pokud potřebuje člověk auto na dojíždění do práce 20km tam a 20km zpět tj. cca 8-10tis km za rok, je to ideální volba.
Na dojíždění do práce bych si klidně vzal Toy Aygo, které má příjemně točivý a úsporný motor. Navíc je v něm docela dost místa, co se týče předních sedadel.
Sandero je asi větší, takže bude za stejnou cenu univerzálnější pro běžné lidi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.