Dacia Sandero se začíná odhalovat v ostré verzi R.S.

První Dacia, které se dostane péče divize Renault Sport, je realitou. Po sérii neoficiálních informací zveřejnila automobilka Renault na internetu oficiální video, které příchod ostrého Sandera potvrzuje. Podle očekávání se ale takové provedení nebude (tedy alespoň ne na začátku) prodávat se značku Dacia, nýbrž ponese značku mateřského Renaultu.

Tajné | Dacia | Hatchbacky

Dacia Sandero RS opravdu bude. Prototyp se už testuje

Z videa toho samozřejmě mnoho nevyčteme. Podrobnější pohled naznačuje přepracovaný přední nárazník, ale to je asi tak všechno. Očekávat můžeme větší kola, schopnější brzdy, upravený výfuk a nižší světlou výšku, stejně jako sportovní sedadla uvnitř.

Dacia | Hatchbacky | Byznys

Dacia Sandero se dočká sportovní verze. V Evropě se ale prodávat nebude

Neoficiální informace z dřívější doby pak slibovaly přeplňovanou dvanáctistovku TCe disponující výkonem 88 kW (120 k). Ostré Sandero by mělo zvládnout stovku za méně než devět sekund a maximální rychlost by se měla pohybovat kolem 200 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků