Dacia Sandero RS se opět přihlásila o slovo. Zvládne skoro 200 km/h

Renault zveřejnil další video ukazující schopnosti prototypu ostrého Sandera RS na závodní dráze. Kromě jiného je na něm vidět, že se auto rozjelo téměř na 200 km/h. Otázkou ale je, jestli bude sériová verze opravdu ta rychlá, protože tento prototyp evidentně prošel důkladnou odlehčovací kúrou.

Dacia | Video | Hatchbacky

Dacia Sandero RS se předvádí na dalším videu. Informace ale schází

První model z dílny Renaultsportu vyvinutý mimo Evropu vychází z Renaultu Sandero, který se u nás prodává jako Dacia. Auto bude určitě těžit z nízké hmotnosti, nicméně prototyp na videu přišel v podstatě o kompletně celý interiér. U sériového vozu se tak můžeme těšit na trochu horší dynamiku než tu, kterou nám Renault ukazuje. Na okruhu zvládlo Sandero RS maximálně 194 km/h.

Tajné | Dacia | Hatchbacky

Dacia Sandero RS opravdu bude. Prototyp se už testuje

O technice jsme se z oficiálních zdrojů zatím nedozvěděli vůbec nic. Podle některých zpráv bude pod kapotou přeplňovaná dvanáctistovka, podle jiných atmosférický benzinový dvoulitr. Jisté jsou úpravy typu sportovního výfuku, kotoučových brzdy na obou nápravách a sportovního podvozku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 148 892 km
Cena: 160 000 Kč
Dacia Sandero 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 42 010 km
Cena: 115 000 Kč
Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 150 540 km
Cena: 135 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků