Dacia Sandero RS opravdu bude. Prototyp se už testuje

Zvěsti o sportovně střižené Dacii Sandero se začaly objevovat minulý rok. Zprvu se zdálo takové auto poměrně nereálné, ale čím dál více to vypadá, že se Dacia opravdu pustí do segmentu, kterému se zatím vyhýbala. Dokazují to nejnovější fotografie zachycující testovací prototyp sportovního Sandera.

Hatchbacky | Dacia | Byznys

Dacia Sandero se dočká sportovní verze. V Evropě se ale prodávat nebude

Celou galerii snímků podezřele vypadající Dacie Sandero zveřejnil server autoevolution.com. Zachycené Sandero má velká kola, kotoučové brzdy na obou nápravách, nechybí větší výfuk a od pohledu se zdá, že vůz dostal i menší světlou výšku. V interiéru pak najdeme sportovní sedačky nebo sportovní volant.

Podle neoficiálních informací má dostat rychlá Dacia Sandero přeplňovanou dvanáctistovku TCe, respektive výkon 88 kW (120 k). Očekává se zrychlení pod devět sekund a maximální rychlost v okolí 200 km/h.

Testy | Hatchbacky | Renault

Test Renault Clio GT 1.2 TCe: demo demoverze  

Těžko ale říci, zda se z podobné zprávy mohou radovat evropští příznivci značky Dacia. Dřívější informace na toto téma totiž hovořily o tom, že podobný vůz sice vznikne, ale že se bude prodávat mimo evropské trhy, které si ponechá mateřský Renault. Ostatně ten by s příchodem podobné Dacie pouze dostal přímého konkurenta pro Clio GT

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: autoevolution.com

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků