Dacia prodala už 1,5 milionu kusů modelu Logan

19 komentářů

Xidex
19. června • 8:21

To auto mi nepřišlo špatné, i prostorově by ušlo (až na jednu věc), ale má tři zásadní problémy:
1)oproti Loganu 1 zmizel z nabídky jediný aspoň trochu smysluplný motor, tj. benzínová 1600
2)tragicky tenké a opravdu velmi nepohodlné sedačky (do práce 20km denně to nevadí, jet s tím na dovolenou musí být očistec)
3)to stupidní madlo na dveřích, které vzali z auta o půl metru širšího a tady fakt šíleně překáží řidičově kolenuVím, že dnešní móda je, že radši 0,6 Bi-TFSI Kompressor, než atmosféru osmnáctistovku. Problém je, že tyhle auta si (obvykle) nekupujou fandové, ale někdo, kdo málo jezdí, nechce se starat, potřebuje spolehlivost a proto chce nové a obvykle nemá moc peněz. Něco jako náhrada za Felicii, které i přes celoroční garážování už definitivně shnila i ta střecha. A čekají, že to bude podobně náročné na údržbu, jako ta Felda. Což se moc říct nedá o miniaturním motůrku s turbem, co plní Euro 9, má osm lambdasond, šest katalyzátorů, tři DPF a produkuje úplně minimální množství toho zabijáckého plynu, který je tak smrtící, že ho vydechujem a živí se jím rostliny.

Antiautomat
19. června • 10:20

hm no ja som mal dlhe roky feldu 1.6 a po takmer 300.000km a skusenost nasledovna:
a/ termostat (vymeneny za pomoci lavora a kliesti, pokracovalo sa v jazde bez neho a doma som dal druhy)
b/ po 10 rokoch uz pomaly zacal velmi jemne kvitnut lem na zadnom podbehu, ale to malo este minimalne dalsich 5 rokov cas kym by som sa tym vobec zacal zaoberat
c/ 3-4 ziarovky, jedna sada tlmicov a brzdovych oblozeni :)Udrzba:
a/ 2x do roka (rucne) umyt a nakonzervovat voskom (chapem ze to by asi dnesna drsna PS3 a x-box mladez zrejme nezvladla)
b/ vymeny naplni a rozvodov vo vyrobcom stanovenych intervaloch99% veci som si na tom spravil sam, v pohodicke klud. Jazdila vynikajuco (aby nie, ten motor so silnym tahom s nou vedel vemi slusne zacvicit) a hlavne neuprosne spolahlivo. neuprosne.No a kezde to nezapada do pracky penazi tandemu brusel+vyrobcovia, uz sa take dobre a jednoduche auto nevyraba. Ta prava ekologia musi zrejme nutne spocivat v tom, ze travis v servise viac casu ako na ceste a kazde 3 roky to odvezies na vrakac.

Tom
18. června • 17:22

Dacia jasně ukazuje, kde je největší poptávka na trhu a umí to využít. Gratulace, ale malinko mě mrzí kam to směřuje.

defender110
19. června • 8:19

Za to může trend downsizeingu a trvalý tlak EU na snižování emisí. Osobně bych si také tuto motorizaci nevybral , ale staré jednoduché osmi ventilové 1,4 u Dachny byly idealní. To byl motor odpovídající typu auta. Jednoduchý a spolehlivý a objem odpovídal velikosti auta. Ta 0,9 ,ikdyž s turbem mi už přijde kapku titěrná na dost robustní a vysoké auto. A turbo na Dacii přeci jenom nejisté. Ale kdo ví. že, až čas ukáže.

Adolf
18. června • 18:14

Směřuje do prdele. A může za EU.

kuknu
21. června • 13:01

Nesměřuje, už tam je v prd..

Tom
18. června • 20:24

Jako ze EU vymyslela Dacia. Dneska je asi spatny tlak :-).

Adolf
19. června • 8:14

Za to :-D EU by Dacia nikdy nevymyslela. Něco tak odporného by nestvořil ani Adolf Hitler. EU je v podstatě 4 říše.

uživatel
18. června • 13:21

dejme tomu za deset let si povíme, čím kdo jezdí :-D;-)3-[

Adolf
18. června • 13:22

Na kole. A i to mi ukrudnecikán nebo jiný palestinec.

Adolf
18. června • 12:47

0,9 T bych si nekoupil ani omylem.

Karel
22. června • 16:17

Já bych si ho také nekoupil, ale důvodem není vlastnosti motoru, ale skutečnost že s tímto motorem je to o 30 000,- dražší!

defender110
19. června • 8:12

... a Fabii 1,2 HTP? To ano?

Adolf
19. června • 13:03

Ne. :-D

mex
19. června • 8:42

Zbytečný luxus, bohate staci 1,0 MPi.

Ludek_II
18. června • 12:24

0.9 hmm žihadlo křížené s trhačem asfaltu.

Antiautomat
18. června • 12:32

samozrejme, pretoze bezny vodic sa s hocicym slabsim ako 200k stava okamzite brzdou premavky a to hlavne v meste pri poskakovani v kolone, pripadne na okreske, kde na tych 90-100khm potrebuje o este dalsich 100k viac. Inak to nevyjde najblizsi kopec. A uz nehovorim o dialnici, kde na nasich 130kmh urcite nestaci ani stvorliter. Pochopili sme to spravne?

Ludek_II
18. června • 16:32

To bylo posmevacku, kdyz mel nekdo trabanta a zatim koukam, ze u tebe by to byl orgasmus a vlhky sen.

defender110
19. června • 8:12

Vy jste věru moc IQ nepobral. :-/

Doporučujeme

Články odjinud