Dacia Popster, nové sedmimístné MPV z Rumunska

Podle francouzského magazínu L'Automobile pracuje značka Dacia, patřící koncernu Renault, na novém přírůstku do rodiny svých modelů, kterou zatím završil „soft-road“ Dacia Duster (testovali jsme jej pro vás ve verzi Dacia Duster 1,5 dCi 4x4). Novinka by měla nést jméno Popster a na své palubě usadit až sedmičlennou posádku, podvozek má být odvozen z typu Logan. Připomeňme, že již stávající Dacia Logan MCV je sedmimístná. Popster se má na trhu vklínit právě mezi Logan MCV a Renault Grand Scenic a prodávat se zhruba od 370 000 Kč. Pod kapotou zhruba 4,5 m dlouhého Popsteru revoluci nečekejme, na výběr budou zážehové motory 1,2, 1,4 a 1,6 l, poptávku naftychtivých uspokojí některá z variant čtyřválce 1,5 dCi.

Tím ale novinky z Rumunska zřejmě nekončí, Dacia údajně pod heslem Project K97 pracuje také na vlastní, pochopitelně levnější adaptaci modelu Renault Kangoo. K němu zatím žádné podrobnosti nemáme, bude však opatřen posuvnými bočními dveřmi a svisle dělenou zádí.

Klepněte pro větší obrázek 
Je toto detail přídě nového MPV od Dacie...?


 

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků