Dacia plánuje ještě levnější model se základní cenou pod 150 000 Kč

Hned z několika zdrojů přišla v poslední době zpráva o tom, že se u Dacie chystá nový model. A nebude to nic jiného než model základní, který se v nabídce zařadí pod Logan a Sandero. Samozřejmě jeho hlavním lákadlem se stane cena. Aktuálně se spekuluje o sumě pět tisíc euro, což je podle současného kurzu zhruba 140 000 Kč.

Testy | Design | Zajímavosti | Dacia | Kombi

Test Dacia Logan MCV 1,5 dCi: do třetice podle stejného receptu

Ilustrace, které zveřejnil francouzský magazín Auto Plus, doprovází informace o tom, že by jako základ pro tuto novinku měla posloužit stará generace Renaultu Twingo, přičemž pod kapotou najdeme benzinové tříválcové motory, chybět nebude ABS, ESP ani sada airbagů. Německý Auto Bild k tomuto tématu dodává termín vstupu na trh. Stát by se tak mělo ve druhé polovině příštího roku.

V současnosti nabízí Dacia jako svůj nejlevnější model Logan ve výbavě Access s motorem 1.2 16V o výkonu 75 koní. Cena tohoto vozu začíná na 164 900 Kč.

Dacia Sandero 1.39
Rok výroby: 2010
Stav: 89 088 km
Cena: 75 000 Kč
Dacia Logan 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 94 872 km
Cena: 95 000 Kč
Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 111 673 km
Cena: 160 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek