Dacia plánuje ještě levnější model se základní cenou pod 150 000 Kč

Hned z několika zdrojů přišla v poslední době zpráva o tom, že se u Dacie chystá nový model. A nebude to nic jiného než model základní, který se v nabídce zařadí pod Logan a Sandero. Samozřejmě jeho hlavním lákadlem se stane cena. Aktuálně se spekuluje o sumě pět tisíc euro, což je podle současného kurzu zhruba 140 000 Kč.

Testy | Dacia | Zajímavosti | Kombi | Design

Test Dacia Logan MCV 1,5 dCi: do třetice podle stejného receptu

Ilustrace, které zveřejnil francouzský magazín Auto Plus, doprovází informace o tom, že by jako základ pro tuto novinku měla posloužit stará generace Renaultu Twingo, přičemž pod kapotou najdeme benzinové tříválcové motory, chybět nebude ABS, ESP ani sada airbagů. Německý Auto Bild k tomuto tématu dodává termín vstupu na trh. Stát by se tak mělo ve druhé polovině příštího roku.

V současnosti nabízí Dacia jako svůj nejlevnější model Logan ve výbavě Access s motorem 1.2 16V o výkonu 75 koní. Cena tohoto vozu začíná na 164 900 Kč.

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků