Dacia Logan opět na scéně. Tentokrát jako Mahindra

Dacia Logan je téměř nesmrtelný model. Na našem trhu už klasický sedan skončil a pomalu se připravuje také konce kombi MCV, na jiných trzích se ale vesele prodává dál. Nedávno jsme psali o tom, že Lada zahájila prodej novinky Largus (tedy Loganu MCV), na indickém trhu se pro změnu představil sedan Mahindra Verito.

Testy | Dacia | Kombi

Test Dacia Logan MCV: kombi pro všechny

Opět jde o převlečený Logan, který se ale v Indii už nějaký ten pátek prodával. Dříve nesl jméno Mahindra Renault Logan. Aktuálně vstupuje na trhu facelift, který přinesl novou masku chladiče, jiné světlomety, přepracované zadní svítilny nebo litá kola s novým designem. Do výbavy se nastěhovaly prvky typu ABS, EBD, imobilizéru nebo airbagu řidiče.

Indický Logan modelového roku 2012 nabídne osm barev karoserie a dvě motorizace. Pro zájemce o benzín je připravena osmiventilová jedna-čtyřka MPI o výkonu 76 k, naftovou alternativou je motor 1.5 dCi s maximem 65 k. 

Dacia Sandero 1.39
Rok výroby: 2010
Stav: 89 088 km
Cena: 75 000 Kč
Dacia Logan 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 94 872 km
Cena: 95 000 Kč
Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 111 673 km
Cena: 160 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek