Dacia Logan MCV přijde i jako dlouhá limuzína

Ne, opravdu není první duben, tohoto vozu se skutečně dočkáme. Na internet totiž pronikly první obrázky, zachycující Logan MCV v unikátním projektu, který si dal za cíl postavit na bázi praktické verze Loganu zhruba sedm metrů dlouhou limuzínu. Dacia Logan jistě postrádá dostatečnou prestiž, která americkým vozům podobného typu rozhodně nechybí, nemůžeme ovšem říci, že projekt realizovaný přímo v rumunském závodu nízkorozpočtové značky nestojí za pozornost.

Zůstat ovšem musíme pouze u připojených obrázků, jelikož veškeré detaily si zatím tvůrci bedlivě střeží. S největší pravděpodobností ale půjde o zakázkovou výrobu pro nějakou firmu, pro níž bude vůz rozhodně vhodným magnetem pozornosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Dacia Logan MCV „Limo”
Dacia Logan 1.39
Rok výroby: 2007
Stav: 120 900 km
Cena: 65 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Sandero 1.39
Rok výroby: 2010
Stav: 89 088 km
Cena: 70 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků